• Fian88

Vi med BIM i augusti

Sajocawa skrev 2015-08-25 05:57:18 följande:

Som sagt testade jag svagt positivt redan i förgår... Ville inte riktigt tro på det för det var sååå svagt, men strecket var lite starkare på testet jag tog igår... Kändes ändå fel att lita på det svaga strecket trots att jag vet att ett plus är ett plus oavsett om det är svagt eller starkt, så idag gjorde ett digitalt test. Och jag kan inte fatta att det är sant, jag trodde inte att vi skulle lyckas på första försöket! Jag är så lycklig! Jag ska bli tvåbarnsmamma! <3 phpu0S5hu66997.jpg

Grattis
  • Fian88
    HCS skrev 2015-08-25 09:45:54 följande:

Äl+10 idag, Vad tror ni? 

Kanske att jag anar något, men det är så svagt så man ser inte vilken färg det skulle va. Fortsätter hålla tummarna
  • Fian88

Äl+9 idag (enligt app, jag tror jag är på äl+8). Tog ett test från testlagret innan och tyckte först jag kunde skymta ett streck, men det var antagligen bara färg som fastnat lite på vägen för några minuter senare var det blankt! Enda skillnaden jag känner i kroppen mot andra månader är att mina bröstvårtor är ömma och dom har varit det sen äl ungefär. Tycker även att jag är lite öm i brösten idag, men kan lika gärna vara inbillning . Och har lite mer flytningar än vanligt.

• Fian88
    mammaA93 skrev 2015-08-26 06:57:33 följande:

Fick mens i natt :( nästa försök kör vi på äl-tester. Lycka till ni som inte har plussat! :)

Tråkigt . Hoppas september blir er månad!
  • Fian88
    Maka94 skrev 2015-08-26 15:49:45 följande:

Mensen kom idag, likaså dunderförkylning och feber. Jag vill bara bryta ihop!

Tråkigt! Man får bli jätteledsen, sen tar man sig upp igen och hoppas på nästa månad! Kram
  • Fian88
    babytjejen skrev 2015-08-26 19:48:23 följande:

Tog ett test nu på eftermiddag o det var blankare än blankt så tror inte det satt sig denna gången Heller :( bim är på söndag men borde ju synts lite på testet idag el? Är ju bara några dagar kvar till bom så chanserna att det blir ett plus är nog minimala...

Det blir ju plus över en natt och är du på bim-4 idag så är det verkligen inte kört än! Vet en tjej som fick blankt innan bim, supersvagt på bim och först på bim+1 var det fullt synligt plus. När hade du äl?
  • Fian88
    Pluttan skrev 2015-08-26 20:17:14 följande:

Har börjat blöda sparsamt med typ lite inslag av flytningar sen i eftermiddags :( Antar väl att det är mensen som ska komma :( Usch!!! Vill inte. Hoppas då på 5:e försöket.

Till er andra som också fått mensen vill jag ge stor styrkekram. September ska bli vår månad.

Tiger grr och Fian88 lycka till!

~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
    Tråkigt
    Tack ska du ha . Dock blir man väldigt pessimistisk efter över ett års försök..
  • Fian88
    babytjejen skrev 2015-08-26 21:58:50 följande:
    Blir två veckor sedan på söndag..har alltid två veckor mellan äl o bim...
    Så då var du bara på äl+10 igår. Få som plussar så tidigt! Läs i instruktionerna så ser du, tror det är ca 40-50% rättvisande fyra dagar innan bim bara. Egentligen ska man helst vänta till äl+12 i alla fall eftersom det normalt sett tar ägget ca 5-10 dagar att fästa, sen ska hormonnivåerna bli tillräckligt höga för att kunna mätas.
  • Fian88
    FamMorrhår skrev 2015-08-27 10:27:24 följande:

Jag skulle inte testa idag men sen tänkte jag äsch jag gör de... Dag 27! Först lilla stickan sen vågade jag mig på digitala.. Shit. Säkert för att jag gav upp å slappna av! ?????? planerar å göra ett paket till sambon med testet- undra om jag kan vänta till 17.30 när han kommer hem...

phpYdhpuq21198.jpg

Grattis
  • Fian88
    FamMorrhår skrev 2015-08-27 16:37:58 följande:

Tuuusen tack!!! Inte sagt något till sambon trots att jag ätit lunch på stan med honom! Vääntar å väntar nu!! Gjort ett paket som väntar på honom- hoppas han blir glad iaf! smile5.gif

Uppdatera gärna
Svar på tråden Vi med BIM i augusti