-
Tycker det ser ut som färgrester, har själv fått så på cb. Men avvakta två-tre dagar och ta ett nytt. Håller tummarna!halo83 skrev 2015-08-16 08:16:40 följande:
-
Kanske ingen tröst just nu men för mig blev besvikelsen lindrigare med tiden, efter 7-8e försöket så blev jag mer arg än ledsen. Även om du blivit gravid väldigt lätt innan så försök tänka på att genomsnittet ligger på 7 månader, och att upp till 1 år är helt normalt!mammaA93 skrev 2015-08-18 08:37:29 följande:
Gaah jag blir så jvla trött!!
Testet var helt blankt med morgonkiss.
Det här var 4e försöket...
Jag har varit gravid 5ggr, 2 barn, 1 missfall och 2 aborter. Jag har ALLTID blivit gravid på första försöket, alltid! (Utom de två gångerna jag gjorde abort då blev jag gravid trots p-piller).
Fattar inte varför kroppen krånglar nu, jag är 22, jag är för ung för sån här skit!!
Så jäkla trött på allt just nu att jag har stor lust att sluta försöka mer, det är så jäkla dryg att må skit varje gång testet blir negativt eller mensen kommer .
-
Idag vaknade jag med värk i ryggslutet, över livmodern samt smärthugg över vänster äggstock. Smärtan och värken var borta efter lunch så tror det var äl . Brukar aldrig känna av den så vet ju inte men tror det var det! Vi har haft sex varannan dag sen sista mensdagen, hoppas det räcker
-
Hahaha, så sjukt hur svullen man kan bli!:-PmammaA93 skrev 2015-08-22 17:39:52 följande:
Alltså visst stt jag brukar svullna lite dagarna innan mens men vad i hela h-vete hände här? Haha!
Kring äl denna gången såg jag också gravid ut, fick ha lösa tröjor på mig för att dölja kulan (ville inte riskera frågor).
Och tror inte det är kört, simmarna kan ju överleva ganska länge där inne -
GrattisLillaEochP skrev 2015-08-23 09:46:40 följande:
Jag kunde inte hålla mig tills jag dukat fram frukost utan flög på min sambo i sängen och gav han detta! Våran första lilla bebis<3
Tänk att jag hade det på känn så jag övertalade P att vi skulle slå till på ny bil i fredags, lycka!!!
-
Svårt att säga! Till höger på testet ser det ut att vara nått men till vänster ser det blankt ut..HCS skrev 2015-08-23 21:40:57 följande:
Vad tror ni om mitt test? Taget i morse, känner av illamående och brösten ömmar.
Kika in på bloggen, kan ej ladda upp bilden via mobilen...
www.bebismagen.blogg.se
Håller tummarna -
Det kan mycket väl vara för tidigt att få plus! Vissa får plus tidigt, absolut, men lika många måste vara på ca äl+14-16! Håller tummarna för dig!Pluttan skrev 2015-08-24 09:52:13 följande:
Uppdatering. Äl+11 eller bim-2. Negativt test även idag :( Suck! Börja tro att det inte blev något denna gången heller :( *gråter*
~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~ -
Ser lovande utSajocawa skrev 2015-08-24 12:18:13 följande:
Igår på äl+9 fick jag ett jättesvagt streck och idag tog jag ett till test som också var svagt men tydligare än igår.. Kan inte riktigt tro på det så ska köpa ett digitalt gravtest!
-
Tråkigt!misslina skrev 2015-08-24 12:09:01 följande:
Nu kom det Bruna ( ursäkta) flytningar i trosskyddet... Äl+16.
Blir så ledsen.. Trodde verkligen det hade tagit sig denna månad... Fan också!
-
Du kanske inte hade äl denna månaden? Helt normalt att kroppen hoppar över en eller två per år. Och då brukar mensen bli sen. Håller tummarna att du får plus och att det inte beror på utebliven äl!!mli06 skrev 2015-08-24 16:25:55 följande:
BIM +6 idag och mensen lyser med sin frånvaro. Brukar ha regelbunden mens så där här är så konstigt. Gjorde gravtest på BIM +2 och BIM +5 men båda var negativa. Blir knäpp snart!