• Fian88

Vi med BIM i augusti

Elyssa81 skrev 2015-08-01 22:02:11 följande:
    Är gravidkollen kända för spökstreck alltså? Vad värdelöst! smile4.gif Jag trodde inte att de kunde visa så stora och tydliga spökstreck, men har en dålig känsla för detta. Ska bli spännande att se imorgon på nytt test smile1.gif .

Tack för all hjälp!
    Som sagt så har mina spök aldrig varit så starka!
  • Fian88

Ok tjejer, behöver råd! Tog detta nu på morgonen, tyckte mig ana en skugga inom tiden men inte mer. La testet ifrån mig och nu ser det ut såhär! Har aldrig testat med den här sorten så vet inte hur det är med torkstreck på dom. Har aldrig varit med om att ett test blivit falskt positivt innan. Har testat cb, från gravidkollen, RFSU och testlagret. Vad tror ni? Strecket är rosa och har antagligen bim på onsdag och inte idag (oregelbunden cykel). Känslan säger att mensen kommer men så såg jag testet..

• Fian88

Testet har alltså legat i ca 1,5 timme när jag tittade på det igen.

• Fian88
    Fsake skrev 2015-08-02 08:09:23 följande:
    Är ingen expert men man ska väl kolla av resultatet inom den tillåtna tiden för att det ska vara giltigt..
    Men såg du en skugga inom tidsramen skulle jag ta en nytt imorgon eller på tisdag och hoppas det blir starkare smile1.gif håller tummarna!!
    Ja jag vet det. Men har aldrig varit med om att det dykt upp ett plus efter testtiden. Men så har jag aldrig testat de här märket innan heller. Men ropar inte hej än såklart
  • Fian88
    Fsake skrev 2015-08-02 08:09:23 följande:
    Är ingen expert men man ska väl kolla av resultatet inom den tillåtna tiden för att det ska vara giltigt..
    Men såg du en skugga inom tidsramen skulle jag ta en nytt imorgon eller på tisdag och hoppas det blir starkare smile1.gif håller tummarna!!
    Ja jag vet det. Men har aldrig varit med om att det dykt upp ett plus efter testtiden. Men så har jag aldrig testat de här märket innan heller. Men ropar inte hej än såklart
  • Fian88
    Symetrical skrev 2015-08-02 08:37:02 följande:
    Visst är det lloyds..?!

"Problemet" med dem är ju att de mäter redan från 10, vilket gör att de kan detektera vääääldigt låg hcg-halt (kanske till och med endast från ett befruktat ägg som inte lyckats fästa), så jag skulle också tagit ett nytt imorgon!

På mitt första som jag tog på äl +9 kom det upp ett svagt streck inom tre min, men när det legat i tio minuter var det ganska så tydligt. Två dagar senare dök ett tydligt streck upp relativt snabbt, så avskriv inte detta än, raring! smile2.gif
    Precis! Köpte bara ett så testar med stickor de kommande dagarna. Hoppas hoppas . Är på äl+9 idag tror jag. Jag tittade ju bara på testet efter 3 minuter så det här KAN ju ha dykt upp inom tio. Vaknade kvart i fem och behövde kissa, så efter tre minuter gick jag ju och la mig igen
  • Fian88
    Symetrical skrev 2015-08-02 12:05:36 följande:
    Spännande värre! Håller alla tummar och tår för dig! Har du testat nåt med äl-test? Jag fick ju en tjusig stegring på dem även de dagar som gravstickorna inte vart något direkt starkare. smile1.gifphpAul1CZ28799.jpg
    Kör inte med äl-test eftersom vi ändå har sex så ofta!
  • Fian88

Mitt bim var antagligen inte igår utan är på onsdag 4/8.
    Fick ju det där torkstrecket igår, testade negativt med testlagrets sticka idag. Vi är på semester men tog med några stickor samt ett cb digital. Hoppet lever än, fortfarande en annorlunda känsla i kroppen och brösten känns lite tyngre och fylligare.

• Fian88

Trodde bim var idag men ingen mens och negativa test! Mensen brukar komma på morgonen men får se om den dyker upp under dagen istället. Har jag tur så blir ju cykeln lite längre från och med nu, och med det en längre lutealfas

Svar på tråden Vi med BIM i augusti