Vi med BIM i augusti
Tack så mycket! Hoppas detta pyre vill stanna kvar! Fick ett mf i januari (v 8-9) som ledde till en skrapning fyra veckor senare så oron finns ju där. Vågar inte riktigt jubla ännu :(
Tack så mycket! Hoppas detta pyre vill stanna kvar! Fick ett mf i januari (v 8-9) som ledde till en skrapning fyra veckor senare så oron finns ju där. Vågar inte riktigt jubla ännu :(
Är tämligen säker på att det mäter från 25, men kan inte svära på det!
Haft svårt att lita på mina, enligt mig, svaga plus med cb så testade med digital cb i em men nu har jag nog slutat tvivla...:)
Hoppar vidare till gruppen bf april 2016 & Håller tummarna för er andra som väntar :)
Det är så många plus här :) Blir allt lite avis!
Själv får jag vänta lite till med att testa men har haft värmesvallningar idag med, känt med lite yrslig och svag (vilket iofs händer ganska ofta pga lågt blodtryck men nu var det ett tag sedan) och jag känner mig kräkfärdig av mitt äpple... Gravid eller på väg att bli sjuk kanske?
Andra månaden i rad med positiva svaga test och sen kommer mensen. Blir så less på det här... Jag hoppar över till september tråden! Lycka till och grattis till alla plus! :)
Grattis till plussen!!
Nu har jag varit och handlat Lloyds med, kliar i fingrarna men får väntas lite, som att det kommer bli plus för är deras test :p
Jag är lite osäker men enligt p-tracker hade jag äl 4 augusti. Men jag använder inga stickor eller temp så är svårt att avgöra. Men hade i alla fall äl-flytningar däromkring. Räknar med bim tisdag nästa vecka.
Ok nu kunde jag inte hålla mig längre. Köpte ett Lloyd testa tidigt... Får se om det visar något imorgon eller om jag får vänta in bim nästa vecka.
Jag har tyvärr fått missfall igen (tredje missfallet nu) så nu väntar vi att utredning drar igång 28 augusti.
Grattis till er alla som plussat o stort lycka till till er andra!
Jag hoppas att detta är vad jag tror! Tillochmed frun ser det nu!
Bim 15/8 (kan någon ändra till 2:a barnet? Första jag är gravid med dock)
Titta här