Vi med BIM i augusti
Testat med kvällsurin, vi båda ser något väldigt svagt, men ingen av oss vågar tolka det som ett riktigt positivt. Någon som har en åsikt? Jag är på äl+10, bim-4 idag :)
Testat med kvällsurin, vi båda ser något väldigt svagt, men ingen av oss vågar tolka det som ett riktigt positivt. Någon som har en åsikt? Jag är på äl+10, bim-4 idag :)
Så där, då ha ja fått mannen att pissa på en sticka
Mannens till vänster mitt till höger...
Vad tror ni?
Somsagt enligt hon på apoteket så blir det alltid ett streck, å det MÅSTE vara lika starkt som kontrollstrecket annars är man inte gravid...
Det där tycker jag ser ut som ett plus!!!:):)
Grattis till plussen!
Själv går jag i väntans tider till att få svar. 9 dagar kvar till Bim... Tror det jag känner är mer önsketänkande än verklighet med tanke på hur tidigt det är fortfarande.
Har varit borta hela helgen med sambons familj och det har inte vart ngt läge att testa då...BIM -2 är det idag...
Gjorde ett test precis när jag kom hem
Vi ser ett svagt plus, inbillar vi oss?
Testar imorn på morgonen igen :)
Testade tidigt test idag 5 dagar före beräknad icke mens...
Jag ser liiiitet men känner mig inte glad och inte ledsen. Ska testa på onsdag igen 3 dagar före bim...
Orginalfärg på bilden är den översta
Ja,, hoppas såå!
Tyckte kisset luktade 'menskiss' nyss :/ sorry för infon men blev ledsen...
Ja man känner ju efter mer än någonsin..tyvärr..
Åh
Jag har ett grav.test hemma från Apoteket. Men jag hittar ingen info på förpackningen eller instruktionsbladet hur låga hcg-halter det mätet. Hittar inget på nätet heller. Någon som vet?
Jag tog det digitala precis. Gravid 2-3 på eftermiddagsurin :)