Är Stefan Löfven den sämsta statsministern genom tiderna?
Är Stefan Löfven den sämsta statsministern Sverige har haft genom alla tider?
Det tycker i alla fall jag.
Är Stefan Löfven den sämsta statsministern Sverige har haft genom alla tider?
Det tycker i alla fall jag.
Om du säger det. Du tror inte att ditt närmast patologiska hat mot allt och alla som inte har ett tydligt SD-märke kan påverka ditt omdöme?
Inte för att du inte har rätt att tycka som du gör, alltså.
Om du säger det. Du tror inte att ditt närmast patologiska hat mot allt och alla som inte har ett tydligt SD-märke kan påverka ditt omdöme?
Inte för att du inte har rätt att tycka som du gör, alltså.
Nu var ju inte frågan om han var inkompetent, utan om han var den sämsta genom tiderna. En som har varit med under en längre tid och med flera statsministrar har ju något att jämföra med.
Jag röstade första gången 1982 och kan säga att jag tycker att Löfvén tillhör bottenskrapet.
Nej, jag tycker han är rätt hyfsad.
För tidigt att säga, däremot så står det klart att han är vald in i en tid som kommer bli bland den mest prövande för en statsminister på många år.
Fälldin är sämst i modern tid - en trög bondlurk
Klart man kan uttala sig redan nu om det är den sämsta stadsministern genom tiderna. Händerna bakbundna av Miljöpartiet, bemöter invandrarfrågan som hamnade på plats nr två av väljarna i senaste valet med att gå tillbaka 20 år tiden. Håller inte sina vallöften, ger MP sex ministerposter och visar allt mer öppet det goda samarbetet med MP. Frågan är om inte Stefan Löfven hade passat bättre inom Miljöparitet?. Får Åsa Romson sitta kvar? får Stefan Löfven sitta kvar? den interna kritiken lär växa för radarparet Löfven/Romson.
Jag tycker att Stefan Löfven helt klart kandiderar till titeln, tidernas sämsta stadsminister.