Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej!
Hoppar in här med er i vårt andra försök till vårt första barn.
BIM
30/6: EkoS, åttonde försöket
1/7 Att vänta, nionde försöket (två missfall under tiden)
1/7: Halo83, trettonde försöket
1/7: Elyssa81, andra försöket
1/7: livias
1/7 Hoppas sommar 2015, första försöket
2/7: H1ssa, första försöket
2/7: Sowe81, sjunde försöket
2/7: Mayy
2/7: miamarina84, nionde försöket
2/7: Lisafisa22, andra försöket
2/6 ElsaR, andra försöket
4/7: Camilllla, första försöket
4/7: Akire-84, andra försöket
5-7/7: fsake, andra försöket
6/7 Nirvie, tredje försöket
7/7: nist, andra försöket
8/7: Tr86, tredje försöket
9/7 Fronten, tredje försöket
10/7 Novembersmile
14/7 88therese, andra försöket
15/7 Flerattälska, första försöket efter uppehåll
21/7 Familje lyckan, första försöket
Massor med äl-sekret här idag men ännu inte positivt äl-test. Men det blir mycket mys nu!
Tänkte kolla om ni äter några tillskott/vitaminer för att förbereda graviditeten?
Isf vilken sort äter ni?
Billigast? Bäst?
Jag hoppar in här då jag fick mens igår. Så nu blir det andra försöket för oss och det blir barn nr 3 om vi lyckas.
ÄL ska enligt kalendern vara 26/6 men kommer köra med ÄL-tester så vi får väl se :) BIM är 10/7.
Tänkte kolla om ni äter några tillskott/vitaminer för att förbereda graviditeten?
Isf vilken sort äter ni?
Billigast? Bäst?
Här börjar der också närma sig, men inga positiva test ännu. Borde bli positivt i kväll om äl kommer i tid
Massor med äl-sekret här idag men ännu inte positivt äl-test. Men det blir mycket mys nu!
Här börjar der också närma sig, men inga positiva test ännu. Borde bli positivt i kväll om äl kommer i tid
Om man har tjocka äggvita flytningar,är äl på g då el ska det vara klara flytningar?
Hoppar in här! Fick mf 7/6 i vecka 4+6. Hade vetat om graviditeten i en vecka, plussade på bim-2. Blödningen är över, negativt på stickan i fredags så nu väntar vi in ägglossning och då kör vi igen!! Hoppas den kommer inom två veckor! Kan skriva in mig på bimlistan först nästa vet äl!
Andra försöket med första barnet!
Hoppar in här! Fick mf 7/6 i vecka 4+6. Hade vetat om graviditeten i en vecka, plussade på bim-2. Blödningen är över, negativt på stickan i fredags så nu väntar vi in ägglossning och då kör vi igen!! Hoppas den kommer inom två veckor! Kan skriva in mig på bimlistan först nästa vet äl!
Andra försöket med första barnet!