• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • 88therese

Hej!

Hoppar in här med er i vårt andra försök till vårt första barn.

BIM

30/6: EkoS, åttonde försöket 

1/7 Att vänta, nionde försöket (två missfall under tiden)

1/7: Halo83, trettonde försöket 

1/7: Elyssa81, andra försöket 

1/7: livias 

1/7 Hoppas sommar 2015, första försöket 

2/7: H1ssa, första försöket 

2/7: Sowe81, sjunde försöket 

2/7: Mayy 

2/7: miamarina84, nionde försöket 

2/7: Lisafisa22, andra försöket 

2/6 ElsaR, andra försöket

4/7: Camilllla, första försöket 

4/7: Akire-84, andra försöket 

5-7/7: fsake, andra försöket

6/7 Nirvie, tredje försöket 

7/7: nist, andra försöket 

8/7: Tr86, tredje försöket

9/7 Fronten, tredje försöket

10/7 Novembersmile

14/7 88therese, andra försöket

15/7 Flerattälska, första försöket efter uppehåll

21/7 Familje lyckan, första försöket

• Att vänta

Massor med äl-sekret här idag men ännu inte positivt äl-test. Men det blir mycket mys nu!

• 88therese

Tänkte kolla om ni äter några tillskott/vitaminer för att förbereda graviditeten?

Isf vilken sort äter ni?

Billigast? Bäst?

• mammaA93

Jag hoppar in här då jag fick mens igår. Så nu blir det andra försöket för oss och det blir barn nr 3 om vi lyckas.

ÄL ska enligt kalendern vara 26/6 men kommer köra med ÄL-tester så vi får väl se :) BIM är 10/7.

• miamarina84
    88therese skrev 2015-06-13 15:23:26 följande:

Tänkte kolla om ni äter några tillskott/vitaminer för att förbereda graviditeten?

Isf vilken sort äter ni?

Billigast? Bäst?

Jag äter folsyra "gravid tsbletter" från apoteket samt rosenrot. Kommer dock inte ihåg pris osv.
  • EkoS

Här börjar der också närma sig, men inga positiva test ännu. Borde bli positivt i kväll om äl kommer i tid

Att vänta skrev 2015-06-13 15:15:34 följande:

Massor med äl-sekret här idag men ännu inte positivt äl-test. Men det blir mycket mys nu!

• Att vänta
    EkoS skrev 2015-06-14 09:18:45 följande:

Här börjar der också närma sig, men inga positiva test ännu. Borde bli positivt i kväll om äl kommer i tid

Positivt idag och ordentligt ont på höger sida så det är väl höger äggstock som lossar då!
  • halo83

Om man har tjocka äggvita flytningar,är äl på g då el ska det vara klara flytningar?

• Aniroma

Hoppar in här! Fick mf 7/6 i vecka 4+6. Hade vetat om graviditeten i en vecka, plussade på bim-2. Blödningen är över, negativt på stickan i fredags så nu väntar vi in ägglossning och då kör vi igen!! Hoppas den kommer inom två veckor! Kan skriva in mig på bimlistan först nästa vet äl!

Andra försöket med första barnet!

• Elyssa81
    Aniroma skrev 2015-06-14 20:22:18 följande:

Hoppar in här! Fick mf 7/6 i vecka 4+6. Hade vetat om graviditeten i en vecka, plussade på bim-2. Blödningen är över, negativt på stickan i fredags så nu väntar vi in ägglossning och då kör vi igen!! Hoppas den kommer inom två veckor! Kan skriva in mig på bimlistan först nästa vet äl!

Andra försöket med första barnet!

Beklagar ditt missfall. Fick själv ett MA i v. 13 i maj. Hoppas vi kan bli gravida nu istället.
Svar på tråden Vi med BIM i juli