• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Camilllla

30/6: EkoS, åttonde försöket

1/7: Halo83, trettonde försöket

1/7: livias

2/7: H1ssa, första försöket

2/7: Sowe81, sjunde försöket

2/7: Mayy

2/7: miamarina84, nionde försöket

4/7: Camilllla, första försöket

7/7: nist, andra försöket

• Flerattälska
    Jessicalex skrev 2015-06-07 01:25:59 följande:

Nej, ingen rolig upplevelse! :(

Håller med, tur att man har ett barn iaf, de kan kännas lite lättare ibland när de är som jobbigast! <3

Nu hoppas vi bara på massa i denna tråd +++

Ja, absolut.

En massa bestående plus i tråden vill vi ha :)
  • halo83

Mensen slutade idag då jag egentligen hade bim..4dagars period med sparsam blödning..brukar blöda kraftigt i 6-7 dagar normalt..märkligt men rätt skönt med kort period å lite blod

• Interiorista

Nu har vi äntligen bestämt oss för att försöka oss på en trea. Två gossar har vi från förr, på 3 och 2. Vi kommer inte aktivt försöka i juni, men till juli kommer vi att sluta med skydd. De två första gångerna blev jag gravid genast, men denna gången är cykeln väldigt mycket i obalans, så jag är lite nervös. Tänk om jag inte lyckas bli gravid?

• Akire-84

Hej!
    Jag är gärna med här. Jag har äl runt midsommar nästa gång om det går som planerat. Detta blir vårt andra försök. Vi har sedan tidigare två barn som snart blir 4 och 6 år :)

• Akire-84

Bim

30/6: EkoS, åttonde försöket

1/7: Halo83, trettonde försöket

1/7: livias

2/7: H1ssa, första försöket

2/7: Sowe81, sjunde försöket

2/7: Mayy

2/7: miamarina84, nionde försöket

4/7: Camilllla, första försöket
    4/7: Akire-84, andra försöket

7/7: nist, andra försöket

• Elyssa81

Jag vill gärna vara med. Andra försöket efter missfallet i v 13 i början av maj. Har två barn på 8 år och 5 år sedan tidigare. BIM 1 juli.

• livias
    halo83 skrev 2015-06-05 06:13:43 följande:

Spännande :) hur länge har ni försökt? Vi är inne på nr 13 nu....

Detta är vårt andra försök. Men jag har haft mf i ett tidigare förhållande samt ett utomkvedskap. Så det är inte helt utan oro som jag känner inför detta. Men hoppas verkligen att det kommer gå bättre nu..! Har ni barn sen tidigare?
  • Hoppas sommar 2015

Jag hoppar gärna in här. vi har bestämt oss för att försöka få syskon till sonen som är född 2012.

Mensen tog slut i fredags och bim blir runt 30 juni och 1 juli.

Hoppas på många plus!

• halo83

Ja jag har 2 innan å mannen har en.. Jag har gjort 2 snitt och en abort så ber inte ens om jag kan få fler ...

livias skrev 2015-06-07 22:08:32 följande:

Detta är vårt andra försök. Men jag har haft mf i ett tidigare förhållande samt ett utomkvedskap. Så det är inte helt utan oro som jag känner inför detta. Men hoppas verkligen att det kommer gå bättre nu..! Har ni barn sen tidigare?

Svar på tråden Vi med BIM i juli