Love is everything skrev 2015-11-10 21:06:21 följande:
Hänger inte med, ni skriver så mycket! Härliga gravidmagar!! Ska försöka ta en om någon dag när jag går in i v.30(!) Herregud om 8-9 veckor är vi tvåbarnsföräldrar, vi ska få en liten bebis, jag har ett helt barn i min kropp... Märkligt stora känslor!
Är lite avis på er som får köpa massa nytt och "första gången". En gravidkudde hade varit fantastisk, ska minsann se om jag får tag i en sån...
Linda8110: Dina känslor är vanligare än du tror bland "oss". Min förra graviditet var helt annorlunda, jämfört med denna. Jag köpte grejer och förberedde, men visste innerst inne att vi skulle åka hem med ett tomt babyskydd från bb. Pratade med aurora då med men kom aldrig underfund med de hemska tankarna. Helt plötsligt satt jag och ammade en underbar rosavarm bebis och nu har den rosiga bebisen hunnit bli tre år och är ännu mer fantastisk och underbar, vart tog tiden vägen?! Och nu flyger tiden förbi och jag är inte speciellt orolig trots att vårt barn ev har cystorna i hjärnan kvar och isf är så gravt handikappat att det inte överlever... Mycket märkligt!
Försök njuta extra vid de tillfällen det känns bra, om liten rör sig mycket, lägg händerna på magen och blunda och njut! Det är ett riktigt mirakel du bär på och liten lever varje dag till motsatsen skulle visa annorlunda! Många kramar!! Och grattis till graviditetspenningen!
Åh nu gråter jag krokodiltårar! Tack för dina fina ord och din fantastiska inställning! Gulle dig <3
Varit en extremt jobbig kväll men försöker intala mig själv att bebis ligger inåt och bökar så jag ej känner... Vem vet, ingen. Hoppas vakna av bus imorgon bitti.
Stor kram!!!