Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015
Det kan ju absolut vara fogarna du känner, men å andra sidan kanske det är "bra" att känna av dem lite? Inte att ha ont, alltså, utan bara att känna av när man varit oförsiktig så man ändrar vanor i tid innan man blir jättetung och varje felrörelse blir katastrofal?
Gud idag har jag bölat massor! Haft en sådan längtan efter mitt barn <3 Har gjort riktigt ont i mig att inte få hålla om pyret. Och samtidigt vill jag ju verkligen inte att hen ska komma ut nu redan. Så blandade känslor! Kan tiden snälla gå snabbt.
Hej på er,
Fina magar!
Jag är jättedålig på att ta kort denna gången. Med storebror tog vi kort varje vecka.... :-/
Jag har börjat få ont i blygdbenet efter en timmes promenad i söndags. Känns som jag fått en spark mellan benen och det ömmar och värker. Måste liksom göra knipövningar och "suga in" magen för att det inte ska göra alltför ont när jag rör mig. Någon som känner igen det? Jag gissar att det är foglossning? Men det är en helt ny upplevelse då jag inte hade några sådana känningar sist jag var gravid. Idag är det iaf något bättre så det får nog bli lite kortare och långsamma promenader framöver.
Usch, hoppas att det inte blir värre för dig.