Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015
maka011 skrev 2015-06-30 22:30:56 följande:
Tack! =D Jag är 7+4 idag. Men gjorde ett på gynakuten när jag var 6+2 och såg ett svagt pickande redan då.Åh jag förstår dig. Det är en evighet! Jag har fortfarande svårt att fatta trots att jag sett det senast idag och har 2 bilder på vårt pyre.
nesistas skrev 2015-06-30 17:34:24 följande:Stort grattis!! Så härligt att höra!
Imorgon är det min tur, börjar bli riktigt nervös nu.... Håll tummarna att allt är bra!
Tack! Åh vad spännande! Håller tummarna stenhårt för dig. Vilken tid ska du dit?? :)Tack! Vågar knappt tro att det är sant!Imorgon är det min tur, börjar bli riktigt nervös nu.... Håll tummarna att allt är bra!
Linda8110 skrev 2015-06-30 11:12:52 följande:Gud så underbart!!!! Tusen miljoner grattis :)
Tack! Detsamma säger jag! Gud vad skönt för dig att få se att hjärtljudet finns kvar! Åh tack fina du! Jag försöker verkligen att njuta och landa i detta stora. Ska på samtal på mvc på torsdag. Känns SÅ stort!Det har jag! Har gottat mig på stranden med en kompis och sedan sammanstrålat med andra vänner och ätit i gott ikväll.
Kram