Cyanea skrev 2015-10-11 21:40:19 följande:
Åh vännen, vad jobbigt. Önskar att det vore en enkel grej att ta bort de där känslorna men vet att det inte är så det funkar. OM - och jag säger bara OM - du skulle våga lägga ut en bild lovar jag att peppa massor :D Men det är självklart helt ok om du inte vill, det ska ju kännas som en rolig grej och inte tortyr. Kram på dig <3
Linda8110 skrev 2015-10-11 21:02:42 följande:Jag har också stora komplex för hela min kropp. Detta är övning för mig :)
Heja dig :D Du är grym!!! Tycker verkligen att du är superfin. Så tydlig, rund och fast mage liksom. Den kommer bara bli finare och finare ju större den blir <3 Så gör vår också!! Så fort någon annan än jag ska känna blir hon stilla XD Fast han känner nästan varje kväll åtminstone, hon kan vara rätt aktiv och hårdhänt. Det var så himla gulligt när de liksom låg och petade på varandra <3
Hahaha!!! Ja, tårarna kommer verkligen i tid och otid! Men usch vad tråkigt att du känner sån oro då och då. Önskar att den kunde försvinna. Dumma oro. Men återigen förstår jag dig, man älskar liksom folk (typ maken, vänner, familj) så mycket att man gråter för att man aldrig aldrig aldrig vill behöva leva utan dem. Det är nog helt normalt ;)
Ja jag har hört att det är ganska vanligt att känna sådana här panikkänslor över att förlora någon närstående när man är gravid. Iofs något man alltid är rädd för men inte på denna nivå haha!
Bläää har blivit genomförkyld... Ska stanna hemma några dagar och kurera mig. MASSOR att göra på jobbet, men ska försöka lägga stressen åt sidan och bara vara.
Kram!