Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015
Ikväll ska vi hem på middag till några vänner som vi ej träffat sedan innan sommaren. De kommer få sig en överraskning haha :D
Ikväll ska vi hem på middag till några vänner som vi ej träffat sedan innan sommaren. De kommer få sig en överraskning haha :D
Blääää vad ont jag har idag... Sammandragningar och ilningar i hela underlivet... Vafan är detta liksom?
Min bebis rör sig knappt de senaste dagar och det stressar mig till tusen. Idag ingenting. Igår eventuellt lite. I helgen var det ju full fart... Fattar inte varför det ska variera så? Blir ju livrädd direkt!
Cyanea vart håller du hus?
Linda8110: Nämen fy! Vad jobbigt för dig... Tycker att du ska ringa förlossningen och rådfråga. Även fast det inte behöver vara nån fara alls, så tycker jag att du ska göra det för att lugna dig själv lite. Håller tummarna att bebis trivs så mycket att den bara vilar lite extra! Hur länge har du känt av rörelser totalt? Många kramar!!
Maka011: Hehe! Det låter exakt som besöket jag hade hos sjukgymnasten! Kan verkligen rekommendera det mindre gråa bältet! Fantastiskt! Hittade begagnat för bara 50:- i en fb-barnloppisgrupp.