Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015
Tack! Jag är inte riktigt kompis med den ännu, men jag börjar acceptera den mer och mer. På morgonen, när den är plattare, är jag till och med orolig att något är fel haha
Det är lite besvärligt där i övergången när magen börjar växa men inte alltid ser så gravid ut utan snarare "fet", men nu börjar jag verkligen bli kompis med min ^^ Älskar att ha fått mage! Kommer säkert tröttna på den innan jag blir av med den, men nu bara njuter jag :)
Jättefina magar Linda8110 och Cyanea!!
Ska se om sambon vill fota sen så kan jag lägga upp en också... märker en väldig skillnad från morgon och kväll. På morgonen känns den inte alls särskilt stor, men framåt kvällen är den gigantisk i jämförelse. Känner ni likadant?
Cyanea: Jag är väl eg inte särskilt orolig, mest bara att det hade varit ännu roligare att berätta om man visste att det var en frisk bebis. Men det får vi väl alla utgå ifrån tills motsatsen är bevisad.
Tack :)
Min varierar också, fast främst "upptill", precis under bröstkorgen. Upplever det som att mina organ flyttat sig uppåt redan så det märks när tarmarna sväller. Nertill är jag ganska jämn över dagen. Tror jag... Jag ska fundera på detta under dagen ;)