Love is everything skrev 2015-07-26 21:30:51 följande:
13+2 idag!
Har också lite mage (en del kvar sen förra grav) men iom att man inte går och håller in magen längre så ser det större ut än vad det är. Om jag ligger ner och håller in syns en fin rundning nertill, det blir som att naveln tittar mot en.
Har varit och köpt en jättefin blå jacka på H
En dags skillnad alltså - häftigt :D Jag kikade lite på det H&M jag köpt byxor på men jag hittade inga jackor tyvärr :( Ska se till att gå dit ngn dag när jag har mer ork så jag kan fråga dem. Tack för tipset!!
Lady1986 skrev 2015-07-26 23:09:38 följande:
Vilken fin mage du har Cyanea! :)
Jag tycker att jag börjar få lite mage. Eller så är det semestermyset som börjar lägga sig :p Men jag och sambon har varit ifrån varandra i en vecka nu ovh när jag kom hem visade jag magen och han började skratta och sa "men det där kan ju inte bara vara semestermys!" :) Kul om det börjar hända lite, även om det bara är tarmar. Jag ska börja fota min mage imorn när jag går in i v.12.
Tack så mycket! Du börjar säkert få mage, för så där tänker jag också. "Det är för att jag är svullen", "Det är bara gas", "Jag är säkert kissnödig", "Det är all glass jag äter", men sen börjar den liksom få en lite annan form så din är nog på god väg :D Klart det inte är livmodern som syns, men tänker att mycket av magen är allt som livmodern skuffar undan för att få plats. Då är det ju indirekt livmodern man ser ;)
helnil_ skrev 2015-07-27 10:23:55 följande:
Jag tänker precis som dig! Har också börjat fota min mage idag i vecka 12. Ska ta en bild varje måndag :)
Det är ju superkul med veckobilder :D Heja heja säger jag!
maka011 skrev 2015-07-27 11:10:44 följande:
Idag härjar nojan hos mig. Har bara fått för mig att det är ett ma. Håller på att förlora förståndet. Försöker tänka logiskt. Varför skulle det vara ma? Antar att det blir lättare när magen börjar visa sig.
Usch, vet hur du har det nu :( Kan du inte få göra något UL snart? Kanske hos någon privat klinik? Det är så tufft att gå och bara vänta. Jag instämmer med både Lady1986 och nesistas - försök att lita på att det är en riktig kämpe du har därinne. Det är Det är MYCKET större chans att det går bra än motsatt. MYCKET. Massor med styrkekramar <3