• Nenne666

Har ljugit en del för min kille

Anonym (.) skrev 2015-05-20 15:46:16 följande:
    Du förstår inte kopplingen eftersom du inte kan särskilja aktiviteten från hemlighållandet.
    Nä, jag förstår inte kopplingen. Du pratar om prostitution där man har utnyttjat en annan människas sämre situation. Köparen vet ju knappast om h*n är den 'lyckliga horan'. Därmed är det inte alls samma sak som att ligga med någon på samma villkor med samma utgångspunkt.
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-20 16:11:56 följande:
    Sålänge han lyckas dölja det för dig är ju din upplevelse av att inga löften är brutna intakt.

Ditt krav är ju från början helt irrationellt.

Vad kan det spela dig för roll vad din man gör när du inte är med? 
    Kan du inte se det?
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-20 16:30:32 följande:
    Nej. Inte allls.

Beskriv hur det fungerar.

Hur kan information du inte vet om påverka dig?
    Otrohet innebär att man har svikit ett löfte om trohet, sinsemellan. Hur det påverkar mig har jag inte den blekaste aning om, det beror väl på hur han döljer det. Givetvis blir det en helt annan reaktion på det framför att han låg med Greta , Ragnhild och Berta 2 år innan han träffade mig. Om det skulle uppdagas. Det är rent svineri att ljuga och dilla och gå bakom ryggen på sin partner. Vilket han inte gjort om han så hade gruppsex med halva Sverige innan mig.
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-20 17:00:03 följande:
    Nu beskrev du båda. 

Det här är vad du har att säga om hemlighållandet.

"Det är rent svineri att ljuga och dilla och gå bakom ryggen på sin partner. "

Intressant nog så är det här utbrottet något du får när det är just din helt irrationella svartsjuka som triggas. Men du har fortfarande inte förklarat vad den är grundad i.

Hur kan det spela någon roll för dig vad din man gör när du inte är med?
    För att man bryter ett AVTAL!
  • Nenne666
    Anonym (kls) skrev 2015-05-20 19:16:34 följande:
    Lite lustigt att du efter att ha moraliserat högt och lågt, fäller kommentaren vem JAG är att tala om vad som är okej att göra eller inte. (kan tillägga att jag aldrig gått till en prostituerad någonsin i mitt liv, det är för losers som inte får ligga gratis)

Likasom du inte accepterar att din partner gått till prostituerade, accepterar inte jag heller att min partner sysslat med trekanter, gruppsex och annat lösaktigt beteende innan hon träffat mig. För tillfälliga sexuella förbindelser, visst inga problem, men hos en partner, absolut inte. 
    Men då slipper du. Då är det väl bara att strunta i att ha en relation med henne? (Om hon nu har lust att berätta sådana privata saker för dig).
  • Nenne666
    j a d e d skrev 2015-05-20 20:18:24 följande:

Varför tjatar ni om prostitution? Vad exakt har prostitution med detta att göra?

Jadu. Det undrar jag med.
  • Nenne666
    BengtH skrev 2015-05-20 20:16:33 följande:
    Män och kvinnor har aldrig sex på samma villkor. Männen har en taskig position då  det är svårare för dem att få sex, det är därför vissa av dem tvingas välja mellan att köpa sex eller att avstå från sex. Prostituerade utnyttjar männens taskiga position och låter dem betala för att få sex.
    Du har ju hakat upp dig på det där att män (eller kanske är det....du?) inte får lika mycket sex som kvinnor, och stackars alla män, buhuuu...nu måste männen köpa horor, stackars männen. Vad fan ge dig nu!
  • Nenne666
    Fool skrev 2015-05-20 21:29:05 följande:
    Fast vad är skillnaden egentligen förutom det moraliska?
    Även vid sexköp så är det ömsesidigt sex, båda går med på det frivilligt fast av olika anledningar.
    Det är ju inte riktigt sant, iofs. Du kan ju inte ha missat hur kvinnor har fått prostituera sig under olika former av tvång?
  • Nenne666
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-20 22:13:42 följande:
    Vid gruppsex och trekanter bör man väl anta att det är en ömsesidig akt och är knappast något svek mot ens framtida partner.
    Otrohet är precis som det låter att man gör något som ens partner inte har sanktionerat och är ett svek mot den man har en relation med.
    Att köpa sex av någon är ingen ömsesidig akt utan ren onani med en mänsklig kropp och det är enbart patetiskt.
  • Nenne666
    Fool skrev 2015-05-20 22:19:40 följande:
    Nja, om den prostituerade gör det av egen fri vilja så är det väl ömsesidigt?
    All prostitution sker inte under tvång.
    Okej. Och det kollas noggrant upp?
  • Nenne666
    Fool skrev 2015-05-20 22:21:29 följande:
    MIn dator flippar... fortsätter här.

Vad är det som är patetiskt med att tex en handikappad man som inte har någon annan möjlighet att få sex vänder sig till en prostituerad?
    Det är den prostituerades situation som man utgår ifrån. Inte om köparen har diverse defekter och allmänt svårt för att få till det.
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-23 05:27:06 följande:

Hur har det gått TS?

Hon har ju sagt det. Läs hennes senaste inlägg .
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille