• Nenne666

Har ljugit en del för min kille

Anonym (.) skrev 2015-05-20 08:37:58 följande:
    Du ser, sanningen leder till lycka för modiga människor.

Tur hon inte lyssnade på dina defensiva råd, och blickade ned på fötterna smile1.gif
    Jag har aldrig någonsin sagt att ts eller någon annan ska ljuga. Jag har däremot sagt att man inte har någon redovisningsplikt i frågan om vilka sexuella förehavanden man har haft innan. Jag förstår inte nyttan med det...
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-20 08:35:56 följande:
    Det har hon kanske, men han kanske inte har det.

Vi får väl se vad TS säger om hon svarar. 
    Varför skulle hon svara på det?
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-20 08:33:40 följande:
    De e la spännande att veta hur det blir efter en sån här grej.

Killen trodde ju tjejen var måttlig innan, nu vet han att hon varit och kanske är down för allt möjligt snuskigt i sänghalmen. Kan vara kul och se hur han reagerar på det.

Kom igen. Du vet att du är nyfiken du med smile1.gif
    Spännande? Hm...du har inget eget (sex)liv eller? Du kanske skulle skaffa dig en Donna som har vart med lite? Om det är något du saknar...
  • Nenne666
    Anonym (våga) skrev 2015-05-20 11:31:25 följande:
    Har inte läst tråden men spontant tänker jag att du ska vara stolt över att du har din erfarenhet och att du vågat leva ut (även om du ångar myckrt, vilket är okej för du kan alltid välja leva annorlunda) och att du på det när du väl träffar någon som är dig väldigt speciell verkar kunna värdesätta det och vara den personen lojal.. men det finns inget bättre än att bli älskad och känd för ditt sanna jag.. det är synd om du inte vågar vara dig själv sann för jag tror man missar och förlorar mer än man vinner på det, så klart.

Älskar han dig och vill va med dig ska det inte va några problem, skrämmer det bort honom så är det inte pga dig utan honom, i slutändan blir det alltid win win om du vågar va sann mot dig själv.

Länge leve kärleken för oss själva och vår omgivning.
    Vad fint skrivet.
  • Nenne666
    Tecum skrev 2015-05-20 12:02:06 följande:
    Håller med, både goda och dåliga erfarenheter är till nytta. TS har provat lite av varje och har förhoppningsvis lärt sig vad som är viktigt i livet och att en bra relation är ovärderlig. Och hennes kille bör se det positiva i att hon lekt av sig.

Men om TS varit en man som gått till prostituerade i ungdomen, hade du varit lika positiv till erfarenheterna då och kunnat älska honom trots hans ärlighet?
    Prostitution är ju inte samma sak.
  • Nenne666
    Tecum skrev 2015-05-20 12:39:30 följande:
    Nä det är dessutom olagligt men det är i samma härad så att säga, avd ungdomssynder. Så det är nivån på toleransen jag undrar över. Kan kärleken övervinna allt?
    Jag hade ju inte velat ha den karln som köpt sex, vilken anledning han än må ha. Att han har utnyttjat en annan kvinnas taskiga position skulle få mig att lämna honom. Däremot hade jag inte haft problem med att han har vart med en massa tjejer innan på samma villkor. Hur och vad dom har gjort skiter jag i. Bara det funkar fint mellan mig och han, här och nu. Vilken knepig fråga...om kärleken övervinner allt? För vissa är det ju så, för andra inte.
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-20 14:59:53 följande:
    Det skulle du ju aldrig få reda på eftersom du inte delar sån information. 
    Nä, och det får man leva med. Det är liksom inte värre än så... Man kan ju inte tvinga fram info och ännu mindre fantisera ihop en egen sanning.
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-20 15:14:37 följande:
    Vilket leder till den intressanta situationen där du skulle lämna din man om han var ärlig och berättade en sak för dig han gjort, men inte lämna honom för det faktum att han har gjort det sålänge han tiger för dig om det.

Det är nog rätt vanligt att människor vill ha en annan typ av relation med personen man är mest nära med.

Hur är det med otrohet? Är det ok om han knullar med andra sålänge han smusslar framgångsrikt med det så du aldrig får reda på det? Eller har du en annan reltion till verkligheten och sanningen där?
    Jag kan ju ändå aldrig bevisa eller motbevisa eller påstå eller anta eller tro eller inbilla mig någonting och därmed kan och vill jag inte agera, nej. Helt riktigt. Är det så att han knullat horor lär han säkert ha fler brister som jag ändå ogillar, kan jag tänka mig. Vad vet jag? Och det här med otrohet...allvarligt!! Var kom det in i bilden? Det känns lika malplacerat i den här diskussionen som prostitutionen som tuggas flitigt. Det finns ju inga kopplingar öht.
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-20 14:57:59 följande:
    Men ett bra exempel på ett liknande dilemma i en relation.
    Nä, det va inget bra exempel öht.
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-20 15:48:21 följande:
    Otrohet kommer in i bilden för det också har exakt samma irrationella innehåll.

Vad kan det spela dig för roll vad din man gör när du inte är med?

Sålänge han lyckas dölja det för dig.
    Jag begriper inte hur du kan få till det? Om han är otrogen mot mig så har ju han brutit ett löfte om att vara mig trogen, han har svikit mig. Vad i det är det du inte förstår? Och svikit har man ju inte gjort bara för att man har haft ett sexliv INNAN. Då är det inga löften brutna.
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille