• Nenne666

Har ljugit en del för min kille

Anonym (.) skrev 2015-05-16 22:25:56 följande:
    Dåså, vad jiddrar du om då. Och varför ger du inte TS samma råd när det funkar för dig?

Hur många har du knullat med större kuk än den man då? Och hur kan han veta det genom att känna dig sen du var tio?
    Haha, han är inte helt störd i huvet. Han vet att alla har olika storlekar och former på kuken och han vet att sexet ser olika ut för alla. Han behöver inte fråga mig om det, serdu! Han är normalt funtad! Det är ingen rättegång innan man kliver in i en relation med mig som det verkar vara när man befattar sig med dig.
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-16 22:31:18 följande:
    Och är du man eller kvinna då?

För det verkar finnas en rätt distinkt skillnad i uppfattning mellan könen här, som du ju också säkert vet smile1.gif
    Nä, inte någonstans. Kvinnor och män skryter och gafflar lika mycket på sina olika sätt i sina olika sammanhang. Har du bott under en sten i hela ditt liv eller? Jag är kvinna och hunden du ser på min avatar är en tik och hon heter Agnes.
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-16 22:29:43 följande:
    Konstigt inlägg som inte hade dyft med just den diskussionen att göra.

Men ok, det är oviktigt om mannen frågar eller inte, det är nu klart.

Som en parantes kan man ju lägga till att man inte behöver svara på något eller säga något alls till sin partner över huvudtaget enligt lag. Så ingen har ju redovisningsplikt om något eftersom det där verkar ha blivit ditt favoritord.
    Jo. Du får tolka det hur du vill. Jag anser iaf inte att man varken ska lägga sig på sträckbänken eller lägga någon på sträckbänken i frågor som är helt obetydliga i den relationen man befinner sig i.
  • Nenne666

Du (.), jag ska kolla på en film nu. Tack för att jag fått ta del av din syn på kvinnor som vill behålla sin integritet. Ha det gött!

• Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-16 22:44:38 följande:
    Vilket måste göra det ännu enklare att berätta. Vad sa han när du berättade nu då?
    Va? Jag tänker inte fortsätta tjafsa med dig. Jag anser att diskussionen håller en så låg nivå så det är pinsamt. Sov gott!
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-16 22:51:14 följande:
    Sträckbänkar och redovisningsplikt...du har då en speciell syn på det här, som kommer fram i de ord du väljer.

Om man pratar med varandra i en intim relation och helt enkelt bara pratar så är det inte så det känns. Jo, om man stöter på saker man inte kan prata om, då känns det sådär som du antyder med dina ordval.

Men det kan ju inte hända, eftersom män inte bryr sig om sexuell historia. Eller hur? smile1.gif
    Man samtalar utan tvång. Man samtalar och berättar saker för att man vill dela med sig och för att man tycker att det bidrar till relationen. Ger och tar. Inte för att man prompt enligt frågeställaren skall svara, för att han säger det. Vem är han att påstå att jag ska berätta mina intima relationer och sedan döma mig på svar eller ickesvar? Vilket jag givetvis inte skulle komma mig för att kräva av honom heller. Men du, nu är jag supertrött på den här diskussionen. Ska stänga ner... Vi kan iaf vara glada att vi inte behöver befatta oss med varandra i en relation iaf.
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-16 22:55:52 följande:
    Nivån sätts av att du har två uppfattningar samtidigt.

1. Din man bryr sig om din historia alls.

2. Han bryr sig så lite att den är onämnbar och inte kan talas om.

Där har du ditt problem. Du är en omedveten hycklare. Vilket är basen för dina råd till TS.
    Det har aldrig vart mitt problem. Den enda som haft problem av min version är du och ingen annan... Åh vad du skriver. Nu stänger jag ner. Svarar imorn om du ska fortsätta att gaffla och hitta på. Hej hej!
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-16 22:53:22 följande:
    Integritet är när man kan stå för vad man gör.

En människa som är otrogen får inte mer integritet för att hen ljuger om sin otrohet, vilket din definition skulle medge.
    Vad i hel***e ska jag stå för? Om jag hade en semesterflört i Spanien för 10 år så sedan har ingen knasig karl med att göra. Det är helt sjukt och helt skruvat att kräva en sådan redovisning av en annan. Det tillhör mitt förgångna och sådana karlar Göre sig icke besvär i mitt liv. Och det finns inga gränser på när en tjej är lössläppt i en sjuk mans hjärna. Är det antalet som kan vara hela 2 st tex, eller 20 i ett 30-årigt liv? Eller är det för att hon verkar/har-säkert-gjort-det -mer-fantasier? Eller är för att du frågat ut henne om kukstorlekar och du råkar ha minst kuk som du börjar kalla henne luder och lössläppt? Har du mindervärdeskomplex? Det är oerhört oattraktivt.
  • Nenne666
    BengtH skrev 2015-05-16 23:59:45 följande:
    Om han har varit med prostituerade hade du kanske heller inte brytt dig, gjort är gjort eller ? 

Har man som TS haft ett extremt sexliv med gangbang, tycker jag att man bör berätta om det för sin partner  istället för att ljuga ihop historier. 

Bättre att han får höra sanningen nu än efteråt när TS gift sig och skaffat barn med honom, för då blir det mer som står på spel.
    Ska man berätta hur många ggr man har onanerat också? Hur många morötter man har använt genom åren? Dra mig baklänges vilka skruvade kontroll-män det finns!
  • Nenne666
    BengtH skrev 2015-05-17 10:34:57 följande:
    Var det TS själv eller pojkvännen som började diskussionen om sexhistoriken?
    Om pojkvännen började prata om det, hur uppstod hans nyfikenhet? 

Hade pojkvännen börjat fråga på samma sätt om TS hade varit normalerfaren dvs bara haft 3-4 sexpartners innan ?

Jag tror definitivt att hans misstänksamhet väckts av en anledning, dvs. han har känt på sig att TS har haft ett sexliv utöver det vanliga utan att hon har berättat något om det, kanske har det med hennes beteende, utseende att göra ?

När jag träffar en sommarvikarie på jobbet, kan jag direkt märka om hon är student eller inte och då frågar jag vad hon läser för utbildning.

Om vikarien är tatuterad, piercad, överviktig, har fattigt ordförråd osv. antar jag att hon inte studerar och därför frågar jag inte heller om det.
    Du är en praktexempel på en person med massor av förutfattade meningar. Du är verkligen ingen karl att hänga i julgranen... Tatuerad, piercad, överviktig, och fattigt ordförråd hänger ihop med icke utbildad? **suck*
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille