Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Ja, jag förstår vad LO medlem är för något, men sen drog du in politik och då får man vara mer preciserad.
Men verkade som det gjorde ont.
Och SD var bonusen och hur en del inbillar sig SD står för arbetaren, vilket inte stämmer, dock är det fåren de vill åt för egen och personlig makt.
Ja, jag förstår vad LO medlem är för något, men sen drog du in politik och då får man vara mer preciserad.
Men verkade som det gjorde ont.
Och SD var bonusen och hur en del inbillar sig SD står för arbetaren, vilket inte stämmer, dock är det fåren de vill åt för egen och personlig makt.
Det sade jag att förbuden inte heller gör, i alla fall inte de jag har sett.
Så?
Det sade jag att förbuden inte heller gör, i alla fall inte de jag har sett.
Så?
Nja, det säger väl mer att de som är under LO inte är så politiska, utan mer arbetar för arbetaren.
LO, håller jag med om, de är politiska till en viss del, men accepterar alla.
Ny granskning av S omoraliska partilotteri:
www.dn.se/sverige/unga-saljer-s-lotter-i-barcelona-lurar-gamlingar-som-inte-har-pengar/
Unga säljer S-lotter i Barcelona: "Lurar gamlingar som inte har pengar"
Från ett callcenter i Barcelona säljer unga telefonförsäljare Socialdemokraternas lotter. De riktar in sig på förvirrade äldre, döljer att det rör sig om ett abonnemang och använder sig av påhittade kampanjer, enligt flera tidigare medarbetare.
www.dn.se/sverige/unga-saljer-s-lotter-i-barcelona-lurar-gamlingar-som-inte-har-pengar/
Från ett callcenter i Barcelona säljer unga telefonförsäljare Socialdemokraternas lotter. De riktar in sig på förvirrade äldre, döljer att det rör sig om ett abonnemang och använder sig av påhittade kampanjer, enligt flera tidigare medarbetare.
En intressant sak här är att tydligen så är det okey att lura andra äldre i andra spel
Det är så man vet det är bara avundsjuka och hyckleri
Men tydligen bara dom i spelmarknaden, vad beror det hyckleriet på?
En sak om man hade gett sig på hela spelmarknaden och rättat till detta problem, but nope, bara S lotterier och det är så man inser detta är ett narrativ och agenda grundad i avundsjuka.