Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Moderaterna centralt har aldrig kritiserat eller tagit avstånd från att Waberi inte tar kvinnor i hand, stödjer konservativa muslimska uppfattningar, stödjer månggifte och stödjer mäns våld mot kvinnor och även du kan, år 2017, på Waberis hemsida, läsa att han representerar moderaterna.
I Nederländerna finns det ett eget "invandrare-parti" respektive "turkiskt parti" nu. Det är en avsplittning från Socialdemokraterna där vad jag förstår, 2 turkar som har lämnat Socialdemokraterna. DENK heter partiet.
de.wikipedia.org/wiki/Denk_(Partei)
Det finns tyvärr ingen engelsk förklaring.
Moderaterna centralt har aldrig kritiserat eller tagit avstånd från att Waberi inte tar kvinnor i hand, stödjer konservativa muslimska uppfattningar, stödjer månggifte och stödjer mäns våld mot kvinnor och även du kan, år 2017, på Waberis hemsida, läsa att han representerar moderaterna.
Nu hittade jag en bra sida!
Här kan man se opinionsmätnngar för alla nordiska länder och även för en del europeiska länder
www.electograph.com/search/label/Sweden
Moderaterna har inte sparkat Waberi. Moderaterna gjorde ett katastrofval 2014 vilket ledde till att många moderater, bl.a. Waberi fick lämna riksdagen.
Kan du ge mig ett enda exempel på att moderaterna centralt har kritiserat Waberi för hans syn på mäns våld mot kvinnor, hans ovilja att ta kvinnor i hand etc? Om inte så kan man tolka det som att moderatledningen har accepterat Waberis syn- och förhållningssätt.