snosan skrev 2015-07-13 23:30:17 följande:
Känns som att något händer i kroppen för mig. Är på tablett 3 idag och mensen börjar avta! Den brukar de senaste månaderna innan jag fick pergotime vara i allt mellan 9-21 dagar. Men nu är jag på cd6 och mensen är nästan över :)
Första kuren och funderar på att beställa äl tester och vart beställer ni era???
Härligt att något verkar hända och att mensen är på väg att ta slut.
Med tanke på min pcos har jag helst kört med clearblues digitala äl test då jag alltid får ganska kraftiga utslag annars som gör det svårtolkat. Nu sist hade jag dock apoteket ab :s egna test och de fungerade bra. Använt testlagrets tidigare och de är ju väldigt billiga och när jag väl fick glad gubbe på de digitala fick jag väldigt snabbt ett jättekraftigt steck även på dem så fungerar också men lite mer svårtolkat när man inte är van hur ens kropp fungerar.
Har bara ett par kvar av apotekets nu så funderar på att beställa från testlagret nu då det kan gå åt ett antal nu när jag ska köra en cykel utan pergo. Men inte bestämt mig för om jag ska köra med test eller låta bli och se vad som händer.