soofa skrev 2015-05-09 09:11:49 följande:
Typiskt nog har jag blivit genomförkyld just nu vilket gör att jag inte kan tempa då det bara blir missvisande - är ju dessutom inte supersugen på sex just nu men äl är ju först om en vecka så visst är det lugnt om vi väntar med sexandet några dagar? :)
Ja såklart, bara softa nu ett par dagar, jag och killen kör totalt 4ggr vil ÄL och då är vi fullt friska
haha!!
Aniroma skrev 2015-05-09 09:31:34 följande:
Det där är jättesvårt. Förra månaden fick jag positivt ältest på måndagen och det var även då jag hade som ondast. Sen gick tempen ner på tisdagen och upp onsdagen så fertility friend satte ut onsdagen som äldag. Men förstår inte hur det kan göra ont innan ägget släpper...vad är det som värker då liksom?
Ja, det är konstigt det där. Jag verkar inte få utslag alls på ÄL tester (ska ha imorgon enl appen o fortfarande neg, appen har stämt alla månader innan, började i januari). jag tycker du litar på din kropp! Har du känt på livmodertappen?? jag började göra det nu och när den är mjuk och lite öppen så är det ÄL, förväntar mig det imorgon! haha!