Tråden för oss som använder NaturalCycles
Woho, en dag innan jag trodde! Äl+3 i dag alltså. :)
Woho, en dag innan jag trodde! Äl+3 i dag alltså. :)
När brukar NC appen registrera in äl? Fick positivt test i måndags och skrev in det men det syns ingen äl i prognosen.. Dock står det att den skulle vara igår men det smmer inte med symptomerna..
Den har ju märkt i kalendern att den ska vara idag men det stämmer inte.. Och kollar man på graf så finns det ingen blå linje.. Och så har den inte sagt till att den påträffat min äl heller.. Men de kanske tar några cykler?
Alltså jag tyckte det kändes lite annorlunda imorse så jag tog ett äl-test och visst är det positivt? Isåfall en veckas försenad äl..
Hmmmm fick världens tempdipp idag... Ska inte den öka fram till mensen?
Aha...spännande! Skönt med experter i gruppen för de hade jag ingen noll på... Nu känns tiden mellan äl och bim inte lika långtråkig å trälig som innan för jag e så nyfiken å ivrig på att lägga till info i appen haha
Trots att jag haft pos äl-test två dagar nu sa NC att min äl var för ca 10 dagar sen.. Oh well! Vi får se om mens kommer i veckan eller ej!
Hej! Vad kul med en tråd som denna! :)
Har precis börjat använda naturalcycles och samtidigt börjat bebisverkstaden ;)
Några tips till oss? :)
Ska köpa äl-test för att säkerhetsställa äl lite bättre :)
ÄL enligt NC på torsdag men jag hade på känn att det var lite sent. Testade det här LHtestet precis. Hur är det nu? Kommer ägglossningen ett dygn efter ett såhär starkt test? Är jag mest fertil ikv eller imorrn eller tisdag? :) haha, killen sover borta natten till onsdag men ikv och imorrn kv kan vi ju ligga! ;)