Tråden för oss som använder NaturalCycles
Få se hur jag gör. Kommer förstöra hela dagen om det inte visar något.
Få se hur jag gör. Kommer förstöra hela dagen om det inte visar något.
Enligt NC ska jag ha äl på onsdag... Idag har jag lite ont å tjocka vita flytningar. Är det äl nu då? El ska flytningarna vara klara?
Åh visst är äl nära nu? Tror NC appen stämmer bra... Aldrig lyckats få positivt på test innan...
Jäklar va pepp jag blev nu . Första gången på 5månaders testning som de blir ett positivt :)
Alltså jag får inte ihop mina data den här månaden, har haft neg äl-test 3 dagar nu, och borde eg haft äl igår, men temp har stigit - kan det vara så att jag hade tidigare äl den här månaden?? Eller ska jag fortsätta kolla med äl-test??
Om man får en tempökning vid äl, är det ägget som släppt då?
3 dagar från BIM, NC har inte noterat någon ÄL, inte fått positivt på ÄL-testen fast jag testade och testade - till slut gav jag upp. Jag sliter snart mitt hår!!! Jag förstår inte min kropp! Vad är det för fel?! Jag kan inte tyda min temp alls. Inte NC heller tydligen.. Tempen går upp och ned hela tiden Börjar bli riktigt rädd för att min kropp inte fungerar som den ska eftersom jag hade äggledarinflammation för 3 år sedan...
Det lustiga med det hela är att innan jag började med NC så var mensen nästan som en klocka med en cykel på 30-31 dagar. Sista månaden innan NC var mensen 4 dagar sen och efter den cykeln har allt varit upp och ner. En månad var mensen 10 dagar sen, sen har den varit tillbaka på 30 dagar för att sedan åka upp till 35 dagar.
Tack för tipset med att hålla munnen stängd ett tag! Ska börja med det, mäter nästan alltid någon gång mellan 5 och 6 då jag alltid vaknar till då av vana från jobbet.
Fick plocka bort mig från pluss listan, fick missfall i helgen.
Så nu får kroppen läka och sen hoppar jag på detta igen senare. :)