-
6 ED i Brno.Frazze skrev 2015-11-10 16:15:37 följande:Jag blödde inte så mycket jag heller när jag fick mitt mf, det var värre efter. Men jag var ju bara i 7+3 då är det "OK" att då mf, men i v14 ska det inte få hända! Hur många försök har du gjort i Riga? Det klart att det inte är kört för dig! Har du gjort alla undersökningar och har du varit i Grekland och kollat immunologiska sjukdomar? Det klart att det måste finnas ett sätt för dig precis som för alla andra! Usch jag lider så med sig ? Stor styrkekram till dig (även om det inte hjälper just nu) önskar det fanns nåt man kunde göra!
-
47 om en månad. Vet inte alls vad som ska till. Nu har det gått kommit ut här hemma, men åker in ändå...Frazze skrev 2015-11-10 16:31:02 följande:Usch och fy! Jag lider verkligen med dig! Hur gammal är du? Det måste ju finnas nåt sätt tycker man ju! Kram på dig!!!
-
Tack alla. Skriver mer sen.
-
Ingen kul läsning, man jag vill ta det ändå. Få ur mig allt. Det var ju ett MA jag fick förra tisdagen. Ingen förvarning utom magont på natten som sen började om och eskalerade runt 15-tiden. I ett svep kom allt ut efter EXTREM smärta/värkar. Inget var kvar på VUL sen utom lite som fastnat på vägen ut som läkaren tog bort utan smärtstillande. HCG-svaret kom idag-endast 447 så lillan hade dött långt innan. Hcg var drygt 60000 i v.9,kanske dött precis då,jag vet inte. Troligen progesteronet som höll det kvar,slutade ju 8 dar före. Enligt läkaren här maximal otur (de var ju syskon med det andra MA:t) ,vad kliniken säger vet jag inte. Kör inte en till omgång med samma mediciner i alla fall. Blir ju FET då också med 2 som är ca 1 år nu. Är så förbannad så jag vet knappt vart jag ska ta vägen!! Överallt är det gravida och bebisar också så jag sitter helst hemma. Värsta året i mitt liv, men alla år har ju hittills varit värre än året före så jag borde vara van...
-
Tack så mycket,det värmer! Kroppen läker väl framöver, men julen känns inte rolig... Snart b.f-datum för tvillingarna också. Det blev oundvikligt att berätta för familjen också,men de fattar ju ändå inte riktigt hur mycket man kämpat. Bokat VUL den 3.e och får se vad som sen händer.swede skrev 2015-11-16 15:33:20 följande:"Jag är bara jag"...åh vad jag blir ledsen när jag läser ditt inlägg :( Fy f-n (förlåt ordvalet) vad livet är orättvist. Så ledsen för din skull. Förstår att du bara ser barn och barnvagnar hela tiden...förstår att det är fruktansvärt jobbigt. Du som hade kommit så långt i din graviditet också...det gör ont i hela min kropp och jag förstår att du är frustrerad. Skickar dig den största kramen av de alla och hoppas att det kan lindra lite, lite...Tack för att du orkar delge oss din historia, även om den gör ont att läsa. Just nu önskar jag bara att du får vila och läka. Massor med kramar fina du
Kram!! -
Svär du,det gör vi också... Tack! Kram!JZ79 skrev 2015-11-16 16:13:49 följande:Rosen76, Omeprazol mot magkatarren och för illamåendet hade jag bett att få Lergigan comp utskrivet (om det inte hänger ihop med magkatarren)
Jagärbarajag, lider med dig Vet inte vad jag ska skriva, det är bara för jävligt att du ens ska behöva vara med om detta.. Kram!!! -
Ni finns,det räcker ju långt!TyckOmMig skrev 2015-11-16 18:37:52 följande:Jag är bara jag-lider med dig tycker så synd om dig.Önskar jag kunde göra något.
-
Tack!Rosen 76 skrev 2015-11-16 19:00:14 följande:Jag är bara jag, lider med er! Att vi ska behöva gå igenom detta är så orättvist på alla plan! Skänker dig tankar och styrkekramar
-
Kcb: vi köpte hus för 7,5 år sen. Ett jättestort hus dessutom vilket nog skar i mångas ögon,barnlösa som vi var då! Och är, men eftersom målet är barn så vågade vi ändå. Att det tar tid att få barn ska ju inte hindra en från att uppnå andra drömmar! Köp huset ni. Om -gud förbjude!- nåt händer,vilket jag verkligen inte tror! så tror jag inte ni förknippar det med barnet. För oss är det annat som påminner oss,inte huset i sig-jag var gravid när vi köpte det, Dock hade vi köpt det ändå,jag blev gravid under processen.
Springa till b.m har man rätt till i din sits! Och noja på du,jag förstår verkligen. Men tror likafullt allt går bra. Nu har vi haft nog av m.f i denna grupp! -
Tack snälla du!bullenochgrisen skrev 2015-11-20 01:37:19 följande:Ursh jag vet inte vad jag ska skriva. Jag bara gråter med dig...fy vilket helvete du går igenom , man är så otroligt uthängd i den där situationen och allt man kan göra är att fortsätta att kämpa och försöka hålla humöret uppe och försöka följa med på resans alla svängar, mer kan man inte göra än att hoppas :( styrkekramar