xxx4: tack,du menar säkert väl, men jag är inte mottaglig. Jag litar inte på nån mänska och allra minst inom vården. Jag har sagt det förr och säger det igen-prat ger inte ett levande barn! Prat ger ingenting egentligen. Typ "jag tror mitt barn har dött och har missfallsångest varje natt"- svar "jamen, det är så ovanligt så här sent så så får du inte tänka". Jaha och det gav? Just det-ingenting! INGEN kan lova mig ett levande barn och varför ska jag då ödsla tid på dom? Dessutom, åka bil 3 mil, må skitdåligt fysiskt, sitta på förlossningen - en avdelning jag av hela mitt hjärta HATAR sen mitt sena missfall- usch nä... Blir tillräckligt jobbigt om bebben nu lever att gå dit och träffa nästa spec.läkare. Men den här gången har maken lovat ta mig i försvar och skälla ut surkärringen om även hon är likadan som den förra! Och då är risken stor att om det skulle gå ända till förlossning att nån av dom stolpskotten jobbar-finns bara 3 läkare nämligen. Har bebben dött tänker jag föda på annat sjukhus.