Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
JZ
Håller tummarna för dig!!! Hoppas så att det gått bra!!
JZ
Håller tummarna för dig!!! Hoppas så att det gått bra!!
Idag var jag på mvc, det gick bra. Magen var på 28cm, på kurvan. Järn gått ner till 121, men hon sa att bebis tar vad den ska till v32, sedan får man behålla sitt järn. Blodtryck 110/70, hjärtslag 135...tror på en pojke!
Vet ni om det är fler risker för oss med ÄD även vid själva förlossningen? Har inte börjat läsa på det ännu..tänkte fråga bm...men tror inte att hon vet och om hon visste så vill de ju inte göra en orolig...jag är mera tvärtom, vill veta och ha information så man är mera förbredd.
Å vad skönt JZ!!
Oj oj Grattis frk. Röd hur känns det? Önskar du helst tvillingar? Vad spännande!
Milla, ja vi har verkligen lika värden, vad sköt för dig att ha ett datum, jag känner mig lite nervös inför juli månad...att allt ska gå bra osv...
Jag har också gått upp mer än vad jag tänkt mig..väger ca 5 veckor för mkt. Gått upp 12 kg och är i v 29+6 idag...
snart lycklig..jag är också så nyfiken på kön....men vill inte veta....
Vad händer för oss denna vecka då?
Redan, ska du till spec mvc o träffa läkare?
Tyckommig, var det TUL eller mvc för dig?
Ngn annan som har ngn kontroll?
Jag själv har ingen... Känner att man helst vill ha varje vecka...man vill ju hela tiden kolla att allt är bra...
Weeme, vilka har du beställt?
Frk röd, jag håller med HRE, ska du inte åka in o kolla, just för att stilla din oro.
Tror säkert Penny har rätt, men det tär att vara orolig..vilket jag förstår att du är.
Milla Q2, har du fått provsvaren ännu?
Kul att läsa om ditt besök Redan, bra att du får gå varannan vecka!
Missne, hur gick ditt UL idag?
Skönt att allt såg bra ut för dig Tyckommig
HRE progynon ska du inte ta för länge, kolla verkligen det med din klinik, i Riga sa de åt mig att det var viktigt att sluta med det i tid. Progesteron däremot kunde vara en vecka hit eller dit
Härligt missne!!
Milla, jag ska till bm på fredag, för vanlig koll o sedan tul den 12. Tror du o tyckommig hade samma TUL dag igen....tog TSH förra veckan..är nyfiken på svaret...vad klantigt att hon glömt dina prover...jag var på sös igår på föreläsning..det som oroar lite är trycket under sommaren...att man ska få plats o när man väl är där att de ska ha tid...
Blomman, kan inte 'visa endast' på mobilen så jag minns inte riktigt.. Hur var det, i ditt landsting ( vilket var det?) så blir du igångsatt oavsett hur du mår?? Vilken vecka då? Varför gör det det om du inte har högt blodtryck, äggvita eller andra besvär? Vad är risken att vänta till 40+0??