• zaq1234

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Snart lycklig, man gör bara socker belastning om man har värde över 9.

Skönt att notch gick bra. Bra att de kollar upp dig igen! Oroa dig inte!

• zaq1234

M

Ny vecka! Vad händer för oss?

Lycka till på tisdag till Redan!

Snart lycklig, spännande vad din BM säger på tisdag ang glukosbelastning, samt att höra om dina övriga värden.

Tyckommig, varför ska du göra glukos belastning? Är det standard i ditt landsting?

Själv ska jag till BM på fredag på extra koll på eget initiativ, tyckte det var långt med 4 veckors intervall. Är idag 27+1.

Är det ngn annan som har ngn koll denna vecka?

• zaq1234

Blomman, försök o inte oroa dig, fast jag förstår att man gör det ändå, bra att de kommer att kolla dig noga. Vilken vecka är du i nu?

Tack för info om att de ofta är mindre än vad de ska vara. Min var ju -6% vid v 24.... Undras hur den växt till v 32... Känns som lång tid dit...

• zaq1234

Tyckommig ja i Sthlm är standard notch i v 24 o sedan TUL i 32, sen är det inga mer UL.

Blomman, jag är nu 27+3. Har bokat TUL den 12 juni... Så det är mer än en månad kvar. Har 2 Vanliga besök hos BM innan. Så man får ju i alla veta veta SF måttet där.

• zaq1234

MillaQ hur gick det för dig idag? Min bm sa eftersom detta besök är utanför standard så fick jag endast testa blodtryck 120/75, järn 124 och hjärtslag som var 129. Nästa gång är det vanligt besök om 2v o då mäter hon SF med.

• zaq1234

Härligt milla att allt var bra, jag ville min skulle mäta SF men det gjorde hon inte då det inte tillhör standard programmet.. Lite oflexibelt tycker jag.. Det hade ju inte tagit många minuter...

Jag är sugen på sött varje kväll, får kämpa att inte äta alla dagar.. Utan mer på helgerna.. O hålla igen mån-torsdag.. Gillar även salta knäckebröd... Men såg sedan att de innehåller väldigt mkt salt.. Inte heller det är ju så bra...

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus