• zaq1234

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Milla, du ska verkligen inte ha dåligt samvete. Jag är jätte tacksam för du o alla andra delar med sig av erfarenheter!! Tycker denna tråd är så bra o just till för att ärligt skriva hur man känner. Som redan skriver, vi har alla gått igenom så mycket så vi klarar av alla våra sanningar. Jag oroar mig för det mesta just nu med alla hormoner man har så fortsätt att skriv allt du vill o känner!! Tycker man får sånt bra stöd här och känner en förståelse som man inte finner någon annanstans. Är så tacksam för att ha kontakt med er alla på denna tråd. Tack Redan för att du startade den!! Kram

• zaq1234

Hur känner du dig idag Milla? Funkar amning? Hur känns det i såret? Vilket sjukhus är du på? Jag har valt SÖS, får se om de har plats när det väl är dags.

• zaq1234

Fin mage redan!

Har idag varit på mvc. Allt såg bra ut, den ligger långt nere o är fixerad. Vill så gärna att det kommer igång snart! Idag 39+1. Känner inga förvärkar alls....

• zaq1234

Redan, jag känner mig förväntansfull, lite orolig, nervös, just för att allt gått så bra hittills och jag mått så bra, är rädd för att den ska sluta leva där inne innan den är ute... Bm säger att allt är normalt att jag inte ska oroa mig..säger också att jag ska känna samma fosterrörelser varje dag... Jätte svårt att veta.. Men jag känner ju då o då så jag tror det är ok. Klockan 22 härjar den som mest vanligtvis.

Milla, kul att höra från dig!! Får man inte smärtstillande mot värken? Eller går inte det då man ammar? Hoppas läkningen går bra framöver!

• zaq1234

Grattis till bra RUL weeme.

Hur går det för er skade?

Milla o Bullen, hur mår ni? Hoppas det inte gör lika ont längre!

Idag är det BF dagen o jag känner absolut ingenting... Vill så gärna att det kommer igång av sig självt nu... Var så säker på att den skulle komma tidigare... Men icke...de säger ju att de sätter igång 41+0 vilket är på söndag... Men gör dom sånt på söndagar...? Det känns så sent mer 41+0... Bor man 20 mil härifrån så tycker man 38+0....som ni förstår så oroar jag mig för att det blir för sent...

• zaq1234

Redan, vet inte hur stor den är, har ju inte gjort ul sedan 13 juni, de tycker inte jag behöver ngt till. På måndag ska jag till mvc o då sa de att vi pratar datum om igångsättning och ul, eller ska man ringa förlossning själv? Ang storleken så var den på kurvan i måndags gällande SF måttet.

Hur mår du?

• zaq1234

Hur gick det för dig bullen idag på bvc?

Har nu varit på mvc. Planen är i Sthlm att det är 41+0 som gäller om allt ser bra ut, med bra menar man att man känner bebis varje dag.
    BM sa åt mig att inte ringa förrän på fredag till förlossning o säga att jag ska sättas igång på söndag.....hon kände efter o tappen var långt bak..,..vilket inte säger ngt egentligen sa hon, men är den längre fram så kanske det är dags snarare...men man vet inte sa hon.

Sätts man igång är det vanligaste med cytotec....har ngn av er erfarenhet av detta??

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus