Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Frazze, låter superjobbigt. Men som andra skriver - överdriv din smärta och åk in på gynakuten. Det finns de som har ont och blöder hela sin graviditet och ändå tittar en liten ut. Och så finns det så klart missfall också. Men värsta är väl att inte veta.
Igår på spec mvc var det "som vanligt". Fint flöde, fint ctg, högt men stabilt blodtryck, ren urin. På tisdag TUL och då är det sanningens ögonblick sa läkaren! Växer flickan ännu sämre plockar de ut dem. Men då är jag ändå i v. 35 så känns helt ok. Helst vill jag klart gå någon vecka längre - har hela tiden sagt v. 36.
Läste i en tidning i går i väntrummet om en kille i Stockholm som skaffat barn via surrogat i Thailand. Jag blev alldeles tårögd av historien. Och så tänker jag så många som liksom han och jag vill ha barn med någon och som inte hittar någon - knasig värld. Han var hur som jättelycklig. Snygg kepskille med tatueringar så synd man inte träffat honom innan, haha! Och tänker på flera av mina killkompisar som vill ha barn och familj och heller inte hittar någon och är glad att jag är kvinna så man faktiskt kan göra så här. Sen att jag haft immunproblem är ju en annan sak.