Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Hej på er alla! Jag hoppar in här på denna tråden nu efter äd i Riga. Gravid på första försöket, fastän att jag var stört säker på att det misslyckats. 2 veckor kvar till Vul då vi får se om allt ser bra ut och att det står rätt till och om det då är en el två.
Efter vi förlorade vår dotter i magen i v24 förra året så vågar man inte vara allt för optimistisk. Då var det mitt eget ägg med ivf och första försöket. Men de andra två försöken gick det inte, så då orkarde jag inte fortsätta med stressen ivf utan hoppade på äd direkt. Ångrar mig inte nu när jag sitter här och är gravid (förhoppningsvis en utvecklande graviditet)
Läste om Milla 2016 och supertjejen! Jag beklagar verkligen tjejer! Jag vet precis hur det känns! Det finns inget värre än att få upp hoppet och faktiskt bli glad, för att sen få det ryckt ifrån en! Därför vågar jag inte vara för glad åt min graviditet än. Men ge inte upp hoppet utan fortsätt att kämpa! Sörj ett tag och sen är det bara att bita ihop och köra på! Tillslut så är det vår tur oxå! Det måste vara vår tur någon gång! Styrkekramar till er!