Jobbig barnmorska! Men känner du att det är en pojke så är det säkert det :) jag trodde jag väntade en pojke fram tills vecka 10, då började jag vela om det inte var en tjej där inne istället, och visst är det en tjej :) tänk att man kan känna på sig sånt redan så tidigt i graviditeten. Hade även flera drömmar den tiden där jag kunde ta ut min bebis och titta på henne och hålla i henne och då kolla könet, och varje gång så var det en flicka. Lite coolt :)
Jag var också rädd, fram till vecka 14 kunde jag börja slappna av, visst kom tankarna att ju änka o hon dör där inn och vi köpt en massa saker, vad gör vi då? Samtidigt som det känns att jag inte vill hålla tillbaka någonting utan leva här och nu, hon kan lika gärna sluta leva efter födseln också, ska jag ändå strunta i att köpa något till henne ifal jag förlorar henne? Nej jag väntar inte missfall utan jag väntar en bebis så försök att fokusera på det du faktist har framför dig och inte det som KAN hända. Njut av det som är här och nu, annars får vi aldrig njuta. Kram
MillaQ2 skrev 2015-04-22 23:37:13 följande:
Tack snälla ni :) Bullenogrisen: jag tror det är en pojke. Vi inte tänkt ta reda på det men barnmorskan försa sig :S "Han ser ut att ha det bra därinne, eh, vederbörande menar jag"
Snartlycklig; BF är den 2 aug, så inte långt före dig :)
Jag har knappt vågat köpa något alls, så rädd att jinxa. Jättefånigt av mig men jag är så nojig..