Frazze skrev 2016-10-21 03:26:27 följande:
Härligt att allt ser bra ut vännen! Skönt att de får ta och äta upp sina fördommar! De kunde ju ändå bara ta och stoppa up dem där solen aldrig skiner
Nu så är det bara några få ynka veckor kvar tills ni får hålla ert knyte i famnen, så kämpa på nu bara! Är din man förväntansfull?
Min man är helt uppe i molnen och svävar efter vår lilleman kom
Han blev pappa till ett levande barn för första gången vid 47 nästan 48 års ålder. Så lite dömn som han klarar dig på nu trodde inte jag var sant. Han dom alltid krävt minst 8 timmsr sammsnhängande förut. Nu lever hsn på 3+3 timmar el värre 2+2 timmsrs sömn och är knappt grinig
Ha det nu då bra! Längtar efter att läsa om att ert lilla knyte kommit till världen nu. Kram
Alla värden har varit bra alla gånger så de inser väl att jag mår bra på så vis. Resten är "bara" gravidbesvär- och det kan ju lika gärna drabba en som är mycket yngre! Har f.ö en kompis som fick havandeskapsförgiftning på slutet. Hon var ca 25 och gick upp 15 kg på drygt en vecka! Slutade med ganska akut snitt. Så åldern avgör inte det, inte ED i sig heller. Jag menar, hur många här på F.L har drabbats? Inte läst om nån faktiskt!
Maken kan dagdrömma om hur han spelar fotboll med h*n (f.d fotbollstränare så det blir vare sig det är grabb eller tjej
) och hur de åker traktor ihop. 51 år gammal, men till skillnad mot mig fullt frisk och har ork så det kommer gå bra. Jag tänker bara rent praktiskt än så länge- inte hur det skulle kännas att verkligen ha ett barn. Syr, tvättar, köper och fixar vagnar, tänker ut vad som återstår. Ska ju göras det med.
Ibland tänker jag att andra längtar mer än jag. Klart jag längtar, men jag kan liksom inte tänka så långt som att det verkligen kommer ske. Ja,ni fattar! Kram!