Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Får jag smyga in här? Tidigt gravid efter 6:e ED. Förra blev MA i maj med tvillingar. Ligger lågt tills VUL-om jag förhoppningsvis kommer så långt och det går väl!
Får jag smyga in här? Tidigt gravid efter 6:e ED. Förra blev MA i maj med tvillingar. Ligger lågt tills VUL-om jag förhoppningsvis kommer så långt och det går väl!
Hoppas man kan tolka ökande symptom som positivt! Idag var första dagen med riktig molvärk och inget diffust och så kände jag aldrig sist när det gick åt skogen. En dag i taget...
Jag kan inte ta in att jag är gravid (för bra för att vara sant) och när jag gör det blir jag bara skräckslagen. I 2 veckor har jag blundat på toa,när jag byter om och duschar. Vill inte se det där blodet!! Har inte ens tatt gravtest sen första 2 gångerna (enbart blodprov),tycker det är tortyr. Bara tanken på VUL är tortyr! Det har ju aldrig gått bra innan så varför nu? Får ta hcg-prov om jag vill, men det beskedet mitt i allt kan jag inte heller ta. Inte ringa mvc heller före VUL,det innebär teoretiskt inte före v.12. Skriva in sig före när man inte vet om det lever känns löjligt. Men så sent får man väl världens utskällning av b.m och det får man väl ändå för gamla tanter ska ju inte ha barn. Hur jag än vrider har jag änden bak...
Nä,roligt att vara gravid är det sannerligen inte! Hade gjort vad som helst om jag sluppit och bara kunnat få barn.
V.7,nästan 8. Blöder inte. Passerat tiden för när tvillingarna dog och jag började blöda sist. Samma vecka vårt barn dog -08. Fler och mycket starkare symptom än nånsin innan. Om det nu spelar roll. Konstant menskänsla så jag förstår hon som skrev i sin bok att hon gick med bindor första 10 veckorna! Går det över eller ska man ha känslan av blodbad varje gång man reser sig hela tiden ut?! Känner jag så här nästa vecka kanske jag ringer mvc.