Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Jag hoppas att du orkar kämpa på ett tag till! Vilken vecka är du i nu? Kom ihåg att nästan alla blir tjockisar så du är inte ensam. Sen får du absolut inte varken tycka eller tänka att du är ful, äcklig eller värdelös! Du kämpar mer än någon av oss med din graviditet så du är stark och du ger inte upp och du kommer bli en alldeles underbar mamma. Jag beundrar dig starkt som kämpar på så som du gör. Sen kan jag absolut inte tänka mig att du är ful och äcklig, bara en känsla du har nu när du mår dåligt. Fortsätt kämpa vännen! Snart kommer du vara mamma till en liten klimp som kommer att älska dig hur du än ser ut! Jag skickar all styrka jag kan till dig! Stor styrkekram!!!!
Vågar inte tro än så då törs jag inte glädjas heller så jag får panik när jag ibland tänker att tänk om vi verkligen får barn-hur ska jag orka, hur ska vi hinna köpa och få i ordning allt?!
Bara här jag vågar gnälla-det ses ju inte med blida ögon att gnälla som äntligen gravid. Och det är ju roligt när man nyser och väcker lille skrutt med ett ryck! Allt är inte skit, men lite väl mycket ibland.
Stor kram! Snart är din belöning här!