• weeme

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Redan, så skönt med bra TUL!

Blomman, helt makalöst!! Tystnadsplikt, vad är det liksom. Min BVC har vetat länge att vi kämpat OCH att vi tog beslut om ÄD så henne har jag redan berättat för att vi lyckades och kommer ses i dec. Lite olika det där...

Milla, hade skenor rätt länge efter graviditeten men en dag gick smärtorna över... Sov med dem och hade dem dagtid så mycket jag orkade.

Zaq, vi lånade en babysittersak som gungade i två hastigheter, gick på batteri. enda gången ongen var nöjd (förutom babybjörnen) = värt GULD för att i allafall få dricka en kopp kaffe i fred. Hoppgungan inhandlades på loppis och har gått varm här tills hon var 2,5 år gammal (först då hon blev över viktgränsen). Älskad och samma där, jag kunde sitta på en pall och dricka kaffe i fred.

• weeme

Jagärbarajag, skämmas för om man blir ledsen för att det inte går vägen, nänä, det är väl det mest naturliga att bli ledsen?!

• weeme

Glömde mina magnesiumtabletter en kväll eller om det blev två, jisses vad jag krampade i benen! De gör alltså nytta. Men min dr tyckte att jag omedelbart skulle sluta med dem, har man inte brist på det sak man inte käka. Verkade vara en "öm tå", han var verkligen emot det. Jag äter ändå...

• weeme

Millaq, för mig tog det bort lite av smärtan, säkert för det var fixerat på natten (?) och dagtid för att det var stöd när det var dags att bära/ hålla bebis tex.

Varför jag inte skulle ta magnesium hade han väl inget mer svar på än att man bara ska ta tillskott när man vet att man har brist. Jag tar det ändå, ger ju uppenbar lindring av diverse...

tyckommig, ser två likadana men urgosiga bilder!

• weeme
    MillaQ2 skrev 2015-09-19 00:22:45 följande:

Tack för tips Redan och weeme. Jag drar mig lite för att söka hjälp då det inte gör så farligt ont. Lite småvärk kan man ju leva med...

Fin sovande sötnos Tyckommig! :)

Jag köpte skenorna själv på apoteket, har aldrig varit hos dr :)
  • weeme

Milla2016, jag har under alla graviditeter jag haft inte mått speciellt illa, men det lilla jag mått halvpyton så har det bara varit kvällstid.

jmt, fy tusan, hoppas du kryar på dig nu då. Minns hur darrig jag var efter min futtiga blodförlust, ta hand om dig!

• weeme

Milla2016, jag hade också molvärk i ryggen, tänkte definitivt att det var kört men det var det inte. Kom även gammalt blod, nytt blod och rosa flytningar omväxlande. Pepp!

Håller med dig Redan, skönt att vara förberedd om man bara "vågar". Jag har ju kvar allt eftersom förra inte är så gammal, men har faktiskt köpt "åkpåseoverall sak" stl. 56 för det är lite skillnad att var född i juni och december. Jag vet att det inte kommer bli lugnare fram i vinter så jag vill vara ganska klar nu. Hade heller inte de små storlekarna så jag har kollat upp vad som kan vara bra att ha, har gjort lite loppisfynd och lite nytt.

• weeme

Hoppas på det bästa för dig i morgon Milla! Om du äter omega blev jag rekommenderad att hålla upp med den med för den är ju tydligen blodförtunnande den med! Kliniken rekommenderade 1g morgon och kväll av c-vitamin.

• weeme

Men, nu får jag en tår i ögat för er båda! Styrkekram Milla2016 och supertjejen.

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus