• Kixpix

BIM maj 2015

Bättre bild. Min syster har sett bilden och säger att det är ingen tvekan!!!!

• Kixpix
    lanylena skrev 2015-05-04 14:16:12 följande:
    Jag tycker mig se bättre på denna bilden. smile1.gif Wohooo!
    Iiiiiih. Jag har stirrat mig blind på testet nu så jag ser inte ett skit längre :) haha
  • Kixpix
    soofa skrev 2015-05-04 14:22:39 följande:
    Tycker mig också ana något där! Kul! :)
    Tack! Då är det inte jag som inbillar mig... Iiih!!!

Någon som tycker jag borde berätta för sambon? Tänker dock klargöra för honom att vi inte ska ta ut något i förskott och att jag ska testa om några dagar igen. :)
  • Kixpix
    lanylena skrev 2015-05-04 15:16:53 följande:
    Ja nu ser jag! smile2.gif
    Åååååh! Jag håller på att bajsa på mig. Hahaha. Helt själv hemma :) :)
  • Kixpix
    linnsanbelle skrev 2015-05-04 16:37:50 följande:
    hahaha!!! grattis!! så svårt att se på datorn men litar på alla andra!! :) :)
    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Tack!! Jag kan inte fatta det! Syns ju halvkasst, men ska ta nytt test senare i veckan. Känns som jag måste bli mer övertygad ;) hahhaa
  • Kixpix
    Kixpix skrev 2015-05-04 16:39:40 följande:
    Tack!! Jag kan inte fatta det! Syns ju halvkasst, men ska ta nytt test senare i veckan. Känns som jag måste bli mer övertygad ;) hahhaa
    Ni kan lägga till mig på trådens plus. Sambon fick se testet och såg direkt ett plus.

BF 17/1 2016. :)
  • Kixpix
    eg90 skrev 2015-05-04 19:00:07 följande:

Bara för att jag läst Kixpix inlägg och sett hennes bild så tycks jag se ett mycket svagt streck på mitt eget test. Eller är det bara önsketänkande :O

Jag har svårt för att se det, alltid svårare via dator/mobil. Mitt syns ju knappt heller. Jag testade att stå i ett mörkt rum, jag såg fortfarande plusset trots mörker och det övertygade mig lite ;)
  • Kixpix
    Maka94 skrev 2015-05-04 21:04:33 följande:

Har sånna enorma smärtor i nedre delen av magen, kan knappt stå rakt upp och det är en tryckande känsla.. Vet inte vad som händer. Antingen är ÄL några dagar sen.. Eller så hade jag ÄL redan förra veckan när jag kände av något..

Sådana smärtor hade jag när min ÄL startade. Aldrig känt sådan kraftig smärta innan. Men jag förstod att det var min ÄL då jag plussade idag :)
  • Kixpix
    GlitterLina skrev 2015-05-04 21:22:57 följande:
    Ja det va tydligare! Härligt! :) ta ett nytt me morgon kiss :) :)
    Jajjamen. Tänkte ta det på torsdag när jag är ledig :)
Svar på tråden BIM maj 2015