• Kixpix

BIM maj 2015

MartinaLarsen skrev 2015-05-07 18:06:45 följande:

Såklart är första bilden dålig! Svårt att ta en bra bild. Andra ser ut såhär

phpdYQUD267050.jpg

Jag vet inte ens var strecket ska vara så jag kan inte avgöra någonting. Men när har du BIM? :)
  • Kixpix
    Erica1985 skrev 2015-05-08 05:56:47 följande:

Dagens test, tydligt att det nu är positivt! Tyvärr får jag inte upp bilder via mobilen, ska se vad jag kan göra när jag får tag i en dator

Ladda hem appen så går det att lägga upp bilder :)
  • Kixpix
    halo83 skrev 2015-05-08 16:02:11 följande:

Är cb plus och cb digitalt lika känsliga/bra?

Har bara haft billiga stickor innan och tänkte testa med ett cb men Konsum hade bara digitalt..bim-4 idag och tänkte ta det i morgon bitti..

Jag har skrivit tidigare i tråden att jag testat positivt med cb+ på BIM -7 och BIM-5.

Beräknad mens på söndag. På måndag ska jag ta ett digitalt bara för att vara säker! Jag förstår nämligen inte än att jag är gravid :)
  • Kixpix
    bjarnes12 skrev 2015-05-08 16:07:45 följande:

phpu01mji32521.jpgphpsBbfuZ30702.jpg

Svagt svagt

Jag ser också. Grattis! Vänta 2 dagar med att ta ett nytt test då hcg fördubblas varannan dag :)
  • Kixpix
    bjarnes12 skrev 2015-05-08 16:47:57 följande:
    Vet inte hur jag ska stå ut med väntan

Haha.
    Äsch, det går fort. Det är ju bara imorgon du INTE ska ta ett test så det går bra :)
  • Kixpix
    bjarnes12 skrev 2015-05-08 17:31:56 följande:
    Vill ju ta ett till nu! Men ska försöka behärska mig. Men min man är på middag med sitt arbete ikväll och det vore ju fantastiskt att överaska honom med detta när han kommer hem.
    Jag förstår det. Men med tanke på att hcg fördubblas varannan till var tredje dag så är det ju inte lönt.

Jag väntade ju med två dagars mellanrum och då fick jag ett ganska starkt plus.
  • Kixpix
    Maka94 skrev 2015-05-08 18:15:17 följande:

Någon av er som plussat som haft ihållande huvudvärk som första tidiga tecken?

Nej. Men jag fick UVI som inte var UVI, svamp i underlivet, molande värk i mage och rygg, trötthet som bara dök upp osv.

Påtalade det för min läkare för en vecka sen och hon svara "åh nej!!! Det är inga symtom" sen testa jag positivt i måndags så det var lite som HAHA till henne ;)
  • Kixpix
    bjarnes12 skrev 2015-05-08 18:22:34 följande:

phpuoaYyg59848.jpgphpQRyJMf35920.jpg

Kunde inte låta bli..

Apotekets test.

Min fina son ska bli storebror!

Stort grattis! :)
  • Kixpix
    Donner82 skrev 2015-05-09 13:57:45 följande:

Ligger på en solstol i 31 grader och göttar mig med min lilla familj - men i hemlighet längtar jag efter mina grav-test där hemma i skåpet hehe... :) Hade ÄL i söndags när vi kom hit. Lägligt - en hel vecka med mys (och lite innan). :) Men nu längtar jag till BIM!!! Kommer testa imorgon kväll när vi kommer hem. :)

När ska du ha BIM? En vecka efter ÄL är inte ens lönt att testa. Jag testade ÄL+13, visade ett mycket svagt plus :)
  • Kixpix
    debbie85 skrev 2015-05-09 20:38:13 följande:

Ni som redan plussat eller varit gravida tidigare, hur tidigt började ni få graviditetssymtom? För mig har det bara gått 3-4 dagar sen ägglossningen men det känns som att jag har en del symtom. Kommer inte ihåg att jag hade några symtom alls typ förutom ev trötthet innan v 7 förra graviditeten. Jag inbillar mig va? smile1.gif

Jag plussade i måndags. Haft stenkoll på ÄL och allt möjligt. En vecka efter ÄL kände jag mig lustig. Magen blev helt knäpp, jag blev helt plötsligt trött, smaka lustigt i munnen, "mensvärk" i rygg och mage & en dag mådde jag så illa att jag höll på att spy. Det var då jag fattade att jag var gravid och inget som jag har inbillat mig :)
Svar på tråden BIM maj 2015