BIM maj 2015
Grattis Kixpix
Håll tummarna för mig! Tog precis ett testlagret som visar ett ubersvagt pluss. Hoppas inte det är rester från missfallet..fast det bör de inte vara iom de andra testen jag tog efter var helt blanka..
Grattis Kixpix
Håll tummarna för mig! Tog precis ett testlagret som visar ett ubersvagt pluss. Hoppas inte det är rester från missfallet..fast det bör de inte vara iom de andra testen jag tog efter var helt blanka..
Haha! Jag tog ett ÄL-test nu (mitt första någonsin) och det var så negativt så det kändes som om den skrattade och sa "du kommer aldrig någonsin få ett positivt test". haha, det var väldigt svagt men eftersom jag har ÄL i helgen så tänkte jag att lite utslag borde den ju ge Men nu är det väl bara att testa varje dag så ska den väl öka något!
Har lagt upp en bild om ngn vill se www.mammaprat.blogg.se
ps! Kixpix, supertydligt ju!! :) Hur långt är det till bim nu?
Detta är mitt cb plusset. Trixat för att framhäva det gråa strecket. Hur många får dessa streck utan att vara gravida
Kixpix Vad kul! Grattis igen! Hoppas du får hjälp mot ditt illamående.
"Dra mina favoriter nedåt"? Har du en app eller liknande?
soofa Ja, det är lite dumt. Hade varit skönare att kunna vara lite mer "laid-back". :-P
Behöver lite hjälp. Är på BIM+5 eller 6 idag, testat negativt på fyra test från graviditetskollen, det senaste var på BIM+3. Ska jag testa med något annat märke? Har ett RFSU Testa Tidigt hemma, vad är era erfarenheter av dom?