Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM maj 2015

Hanzi skrev 2015-04-28 16:38:41 följande:
    Ja.. Så jobbigt!! Om det inte visar positivt denna gång så provar jag tempa istället! Tack!
    Kan verkligen rekommendera det! Skönt att få bekräftat att ett ägg verkligen släppt, då man ju faktiskt kan få positivt utslag på äl-test utan att de facto ha äl. Sen ligger den högt fram tills dess att mensen kommer, så det får jag alltid en förvarning om. Ganska skönt det med faktiskt!
  • Symetrical

Yay, äntligen händer det något här! Tog "bara" 30 dagar.

Återkommer med bim när/om(!) ägget släpper.

• Symetrical
    cocospaj skrev 2015-05-01 06:25:00 följande:

BIM -1

Tror inte på det ännu faktiskt haha phpf9vxfD03556.jpg

Åh, stort grattis!
  • Symetrical
    lott77 skrev 2015-05-02 07:00:07 följande:

Ser ni vad jag ser eller är det inbillning, jag känner ingenting????. BIM -4 php9ow8aW99979.jpg

Klockrent plus. Stort grattis!
  • Symetrical
    Otti skrev 2015-05-02 07:58:11 följande:

Okej det var inte mensen som kom i torsdags.. Är på äl 5-6 idag. Har en mensvärk som kommer och går och blödit lite lite.. Tempen ligger fortfarande 0,4 över mot vad den brukar.

Bådar ju gott! Kanske nidis då..?!
  • Symetrical

Idag höjdes tempen, så då släppte nog ägget i torsdags 30/4, precis som det kändes som. Fick starkast utslag på äl-testet i onsdags morse och misstänker att jag missade peaken där på kvällen, då jag inte testade förrän torsdag morgon nästa gång. Det testet var betydligt svagare och sedan dess har de varit i princip helt blanka.

Det jag vill komma till med min novell är i alla fall att jag borde ha bim 7/5, med tanke på min förkortade lutealfas. Allt efter det är en vinst oavsett.

• Symetrical
    lanylena skrev 2015-05-01 18:09:44 följande:

Ser ni vad jag ser? smile1.gifphp04RiqN78670.jpg

Hur kan jag ha missat detta!?!?? Stort grattis babe!
  • Symetrical
    Otti skrev 2015-05-02 15:11:12 följande:

Sjunker tempen innan eller efter att mensen kommit?

Tror att det kan variera. För mig börjar det jämt med lite spottings, sen dimper tempen och sen kickar mensen igång på allvar.
  • Symetrical
    lanylena skrev 2015-05-02 17:02:44 följande:
    Taaaack!! smile1.gif Har köpt digitalt som jag ska ta imorgon bitti. Kan inte riktigt greppa detta.

Hur går det för dig?
    Tror att jag hade äl nu i torsdags, så borde ha bim typ 7-8/5, eftersom min lutealfas är så kort. Får se om tempen är hög imorgon också. Annars kan det vara så att äl hoppade över de. Här månaden. Återstår att se.
  • Symetrical
    isali skrev 2015-05-02 23:20:23 följande:
    Håller tusen tummar och tår för dig! Vill ha med dig till Januari gruppen också! Då är vi massa sköna typer ju ;)
    Hur go är inte du då!?

Dock lägre temp idag igen, så misstänker att äl trots allt uteblivit, alternativt inte kommit än (tror dessvärre mer på det första, då jag är på dag 34 idag )
Svar på tråden BIM maj 2015