Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM maj 2015

isali skrev 2015-04-19 21:40:05 följande:

Första gången strecket är starkare än kontrollstrecket, haha. Hoppas nu jag har ÄL som beräknat! Alltså stämmer det in på rätt datum. 20/4 förhoppningsvis.

Så BIM blir 4/5! Det får du gärna skriva in lanylena ;) Woho! Skönt att äntligen ha ett Bim datum. Min cykel är hittills 44 dagar lång, vilket skämt!

phpKL6OuX64347.jpg

Yaaaay! Bättre sent än aldrig!

Har du äl-flytningar också?
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-19 22:30:56 följande:
    Okej! Varför är just den 22a ett sånt magiskt datum? Varför skippa en chans ÄL chans när det bara handlar om ynka 3 dagar? :/ Lät ju himla tråkigt!
    Håller med föregående talare! Dessutom blir det ju idag (när själva äl borde ske) bara två dagar!
  • Symetrical
    lanylena skrev 2015-04-20 06:09:34 följande:

Villen jäkla tur att jag litade på min kropp! Starkt utslag på ÄL-testet imorse! Sex igår kväll. Blir även idag och imorgon.

Haha. Var lite snabb där! Men jag fick ju rätt kalla fall Förutom möjligtvis när ägget ämnar släppa! Tänker du fortsätta ta test tills det blir blekare för att få bättre koll på när det sker mer exakt?
  • Symetrical
    Desideri skrev 2015-04-20 07:25:24 följande:
    Känns som det är försent nu :( idag har vi fullt upp hela dagen med jobb och föräldramöte på kvällen och så kommer min mamma ikväll och ska sova över. :(
    Damn you, circumatances!
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-20 10:01:15 följande:
    Yay! I know ;) Ingen aning alltså. Haft jättelång jobbhelg, så jag har faktiskt inte tänkt på det. Tog ett random ÄL test när jag kom hem. Förhoppningsvis!
    Annars vet du väl vad positivt äl-test kan indikera..!?
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-20 10:22:05 följande:
    Jag vet ;) Men all test har varit så jäkla negativa! Så det känns inte som att det skulle vara det. Om jag inte är låghormonare eller nåååå. Bara invänta att strecket ska bli svagare så ser vi ;)
    Eller fortsätter vara starkt!
  • Symetrical
    lanylena skrev 2015-04-20 10:27:36 följande:

Hur går det för dig, Symetrical? Testar du med ÄL-tester, eller börjar du känna av någon ÄL?

Borde ligga äl-test och vänta på mig hemma i brevlådan idag, så isf tar jag ett då.

Har dock (för en gångs skull) inte alls särskilt mycket känningar eller äl-sekret, trots att jag är på cd 21 idag! Bara börjat få lite starkare luktsinne och lite småmolande långt ner i magen tidvis, så skall bli spännande att se vad testet visar. :-P

Ska tillbaka till gyn imorgon förmiddag för att se hur mycket äggblåsan växt till sig sedan i torsdag (var då 13 mm). Hoppas på att få Pergo utskrivet till nästa cykel så att äl förhoppningsvis kan ta och dyka upp lite tidigare då!
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-20 11:23:06 följande:

Har världens molvärk idag i magen, nästintill illamående. Typ som kramp!

ÄL testet var lika starkt idag som igår, så ägget har nog inte släppt än. Blir nytt test ikväll! :)

Eller så bakas bebis vidare!
  • Symetrical
    lanylena skrev 2015-04-20 11:16:49 följande:

Jag reagerade på flytningarna igår (och på den enorma sexlusten), så det var därför jag tog ett test. Annars tror jag att vi hade missat ÄL denna gång faktiskt. Den är typ 5 dagar för tidig mot vad den varit de senaste 3 gångerna.
    Ursäkta detaljerna, men fasen vad glidig jag var igår kväll därnere. Nåt förspel behövdes knappt. :-P

Hahaha. Det där känner jag igen! Sjukt "blöt" och mer känslig än annars. :-P
  • Symetrical
    lanylena skrev 2015-04-20 12:44:33 följande:
    Jaaa, testa så fort du får dom och lägg upp här. smile1.gif
    Ok, håller tummarna att du får Pergo. {#emotions_dlg.flower}
    Tack raring!
Svar på tråden BIM maj 2015