BIM maj 2015
Omg
Omg
Absolut! Jag återkommer ;)
Okej, vad spännande! Håller också tummarna för er! :) räknar med att du håller oss uppdaterade! :)
Ehhhh.... What?!?!
Jag plussade i morse på BIM+3. Första försöket, känns helt ofattbart!
Har inte fattat det än! Mannen och jag är helt chockade, men överlyckliga! Innan hade jag tänkt att jag skulle berätta det på något riktigt häftigt sätt för honom, men jag bara gick som i en dvala till honom när han kollade hockey och sa: Babe! Jag är gravid! Och höll upp testet. Den minen alltså!! Önskar att jag hade filmat honom ????
Tack för alla grattis!! Nu ska jag bara försöka greppa vad som hänt och njuta av denna fantastiska dag!! Grattis till er andra och lycka till ni som inte plussat än!
Tjohoooo!!!
Bara för att jag gick på toa, så fick jag meddelande att paketet från apotea finns att hämta ut. Hur länge måste jag hålla mig nu innan jag kan testa tror ni?:)
Hej alla! Har bim om två dagar och har symptom så som ömma bröst, molvärk och trötthet. Har pågått i 5 dagar nu. Tempar varje morgon och än så har inte temperatur sjunkit som den brukar några dagar innan mens och jag hoppas att den håller sig hög eller höjs ännu mer! Jag hade även en "implantations-dip" i temperaturkurvan 6 dagar efter ÄL tillsammans med en rosa flytning (nidblödning?) som varade en dag endast.
Jag är dock orolig att jag inte är gravid trots alla dess positiva symptom. Har haft förhoppningar innan och trott mig vara gravid, men sen har mensen kommit.
Vad tror ni?