BIM maj 2015
Yes, nu ska jag masa mig iväg och sedan testa mig när jag kommer hem.
Har inte kissat sedan halv tio och börjar bli lite kissnödig :P
5-6 timmars sparad blåsa borde räcka tycker jag!
Återkopplar om några timmar med resultat! :)
Yes, nu ska jag masa mig iväg och sedan testa mig när jag kommer hem.
Har inte kissat sedan halv tio och börjar bli lite kissnödig :P
5-6 timmars sparad blåsa borde räcka tycker jag!
Återkopplar om några timmar med resultat! :)
Trixat lite - här ser jag det liiiiiiite mer - men det kanske bara är nått annat...
Kan inte nån ändra min bim till 21:e? Vill ha samma som mkes.
/mogen som få
Här kommer ett från eftermiddagen. Jag ser fortfarande en skugga. :) Vad tror ni? :)
Åhh tack alla fina för pepp! :)
Jag sitter här med ett digitalt i handen och undrar om jag ska ta det innan jag lägger mig. Vet inte om jag vågar ännu. :) Hehe...
Om det är ett plus så är det helt sjukt!! Vi försökte i nästan ett år med första barnet - och detta är första månaden vi försöker med syskon.
I let you know how it goes. :)
Kan avslöja att min sambo absolut inte tror att vi är gravida. Han behöver se att det står "gravid" för att tro att det är sant. Män!!! :)
Har testat 3 mornar i rad nu med testlagrets stickor (har aldrig använt dem förut) och får varje gång ett ganska svagt teststreck, alltså ett starkt kontrollstreck och ett svagt teststreck. Vågar man hoppas? Har inte BIM förens på söndag så tänkte vänta tills dess med att test med CB.
vågar inte heller tro för mycket eftersom det är vårt första försök o det känns ganska otroligt att det redan skulle tagit sig..?
Åh nu blev jag jätte nojig det kanske inte är ett plus?? Jag kanske inbillar mig?! Bara så konstigt min sambo också såg och han ser aldrig något annars..
Åh tänk om jag tar ut i förskott?! Skit..
Plus hos mig! :) BF 28 januari! YES!!! Vi ska ha syskon! :)
Vågar inte riktigt tro på det ännu. :)