• soofa

BIM maj 2015

Mammis2011och2015 skrev 2015-05-07 06:20:38 följande:

Dags att ge upp hoppet om denna månaden....

Bim-4 och heeeelt blankt testa-tidigt

Lika bra det. Imorgon begraver vi Meya och jag vill bara gå under

Ettbarnihimlen.bloggplatsen.se

Tänker på er i dag! <3
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-05-09 09:55:59 följande:

Segast ägglossning i stan! phpTkcMnp61611.jpg

Men vad segt då! Jag hejar på jag med och hoppas det hjälper!
  • soofa
    sommarblomma1 skrev 2015-05-09 12:27:10 följande:

Nån som vet om det finns en bim juni grupp? Hittar ingen?

Finns en Vi med BIM i slutet av maj/början av juni-grupp. :)
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-05-09 12:41:54 följande:
    Merci beaucoup! Får väl äl typ samtidigt som du! smile5.gif
    Haha, hoppas inte du behöver vänta en hel vecka till! :)
  • soofa
    fkh skrev 2015-05-09 11:31:44 följande:

Här kom mensen på bim+1, helt förstörd. Var visserligen "bara" vårat fjärde försök men var helt bergsäker denna gång, även om jag försökte intala mig annat så kände jag på mig innerst inne att jag var gravid. Känner mig grundlurad. :(

Tråkigt! Ännu värre när man verkligen har ställt in sig på att man är gravid. :/ Kram!
  • soofa
    Donner82 skrev 2015-05-09 13:57:45 följande:

Ligger på en solstol i 31 grader och göttar mig med min lilla familj - men i hemlighet längtar jag efter mina grav-test där hemma i skåpet hehe... :) Hade ÄL i söndags när vi kom hit. Lägligt - en hel vecka med mys (och lite innan). :) Men nu längtar jag till BIM!!! Kommer testa imorgon kväll när vi kommer hem. :)

Åh, spännande! :)
  • soofa
    eg90 skrev 2015-05-09 14:07:56 följande:

Okej... 5 min efter att jag skrev senaste inlägget så kom mensen :@

Åh, vad kroppen kan vara elak ibland! :/
  • soofa
    GlitterLina skrev 2015-05-11 11:14:39 följande:

Men titta.

Nu fick jag en blinkade gubbe på mitt ÄLtest!! Va betyder det?

Jag som fick stor geleaktig flytning igår..

Måste sexa idag för säkerhetskull, dock lite svårt när man har väldigt mycket molvärk å öm runt äggstockarna 

Vad jag känner till är väl en blinkande gubbe att man är väldigt fertil, medan en fast gubbe är mest fertil? Så kör på! :)
  • soofa
    HardrockGoddess skrev 2015-05-12 16:22:03 följande:

Alltså, att jag inte kan hålla mig i skinnet! Känner mig jättegravid och att det inte känns som om det är någon tvekan. Blir uppmuntrad av alla glada inlägg om plus före BIM och vill så klart prova själv. Köpte ett paket CB+ på apoteket efter jobbet och skyndade mig hem för att testa. Det är BIM-5 idag. Det blev inget plus och nu tänker jag att alla mina symtom kanske istället beror på en supermenstruation som ska komma på söndag.

Jag måste lära mig att vara tålmodig. Men tiden går långsamt och jag har svårt att vänta.

HardrockGoddess skrev 2015-05-12 16:30:40 följande:

Åh nej, förstår dig precis jag är likadan där. Testade du med morgonurin? Jag håller tummarna :)

[/quote]

Nej, mitt dumma pucko, det gjorde jag ju inte heller. Hade hållit mig två timmar och hade druckit jättemycket vatten. Men ack, jag ville så gärna få veta! Att kunna väcka min man som jobbat natt och säga att vi väntar barn! <3

Nu väntar jag ett par dagar :)

Vänta ett par dagar till och testa sen med morgonurin. Vad jag har läst är det extra viktigt om man testar innan BIM. Håller tummarna! :)

• soofa

Åh, vad många ni är som ska testa nu i dagarna! Jag håller tummarna för många plus! Skrattande

Svar på tråden BIM maj 2015