Donner82 skrev 2015-05-14 19:34:28 följande:
Åhh tack alla fina för pepp! :)
Jag sitter här med ett digitalt i handen och undrar om jag ska ta det innan jag lägger mig. Vet inte om jag vågar ännu. :) Hehe...
Om det är ett plus så är det helt sjukt!! Vi försökte i nästan ett år med första barnet - och detta är första månaden vi försöker med syskon.
I let you know how it goes. :)
Kan avslöja att min sambo absolut inte tror att vi är gravida. Han behöver se att det står "gravid" för att tro att det är sant. Män!!! :)
Vilken dag i cykeln är du på nu igen?
Hahaha! Din man verkar vara rätt så lik min! Såg du mitt inlägg från tidigare ikväll (kl 18:51)?
mkes skrev 2015-05-14 20:50:03 följande:
Men då är det ju inte så konstigt att du fick negativt. Jag plussade på ÄL+9 förra gången så det är en bra dag för testande. Hur många dagar efter ÄL började du känna av sticken?
Haha! Snark. Män.
Nej, jag vet! Helknäppt art testa så tidigt! :-P Hmm, sticken kom kanske 4 dagar efter ÄL? Eller nåt sånt? Minns inte riktigt. Vad tror du sticken är? Växtvärk i livmodern?
Tassen skrev 2015-05-14 21:12:53 följande:
Shit!!! Viiiin!!! Kan man dricka vin på äl +7 eller borde jag testa mig på lördag morgon? Fast det är väl lite tidigt för test...?
Jag håller mig borta från alkohol från ÄL och framåt. Får jag mens så tänker jag i såna fall dricka då om jag känner för det. Men jag vet att det sägs att det är lugnt innan moderkakan bildats. Du gör det du känner är rätt för dig.