Pliss skrev 2015-03-27 16:35:13 följande:
Hej! :)
Gjorde äggplock 12/3, insättning efter 2 dagar dvs 14/3. :) Gjorde ett negativt test ruvardag 8, och ett positivt ruvardag 10. Vild chansning och visste att det kunde bli både falsk positivt (ovitrelle) eller falskt negativt... Gjort tre positiva nu dock så är säker på att det är äkta plus. Var så nervös!
När gjorde du äggplock och insättning? :)
Är det första barnet? :)
Blir inte klok på veckorna. Har bf 2/12 men trodde jag var i vecka 5+0. Har jag räknat fel? Humm... :)
jag gjorde äggplock 6/3 fick ut 10 ägg, 6 blev befruktade, insättning den 11/3, då fick jag en super fin blastocyst, 2 stycken till frysen också. jag fick symtom redan på fredagen den 13/3, kände mej magsjuk, mådde illa och dålig i magen men gick över efter en liten stund, sen på helgen så kunde ja må illa av vissa lukter, kände mej jätte svullen i magen och tuttarna värkte. på måndan tog jag mitt första positiva test, då va jag på ruvardag 5. vi har en son som blir 7 år i år. han kom till naturligt, ja käkade p-piller, i hade då vart ihop 6 dagar;) hehe. sen försökte vi få ett syskon i 5 ½ år, 2 inseminationer som misslyckades. har du några barn? hur länge har ni försökt?