Nilla6 skrev 2015-03-28 15:00:48 följande:
Fick aldrig nån blödning med sonen så blev ju livrädd, men nu när man använder lutinus så känns det som man blöder hela tiden för att det rinner ut. Jätte jobbigt, springer in på toa flera ggr för att se i trosan. Man vill ju kunna koppla av, stress är ju inte bra för bebisen. Idag kunde jag knappt gå, var o handlade, fick så ont i skinkan, svanken, ljumsken att jag var tvungen o sätt mej o andas:( vill inte få foglossning såhär tidigt. Blev sjukskriven i vecka 20 ungefär med sonen men nu är jag bara timvikarie så det är ju ingen höjdare. Hur gammal är du? Ni fick bara ut ett ägg sa du, körde ni naturlig cykel eller fungerade inte sprutorna?
Avskyr lutinus! Känns som att det rinner hela tiden, inte fått blod men känns så. Man blir orolig. Blir också lätt andfådd! Hu! Redan?
Jag är 31 år, 83:a. Jag fick rätt låga doser hormon, de trodde att det skulle räcka, men svarade inte så bra på sprutorna. Började gråta vid uttaget då de sa "ett ägg". Kan inte beskriva hur lättad jag blev då de sa att det var moget, och dagen efter då de sa att det befruktats.
Så är väldigt glad att det gick. :) Nu måste det liksom bara gå hela vägen. Måste, måste.
Usch för foglossning, hoppas det går över.
Har själv motsatt problem m symtom. Är sjukt trött men thats it. Med de andra två mådde jag pyton från ca vecka 3. Undrar varför jag inte mår illa den här gången. Borde vara tacksam men tankarna snurrar ju!
Hur gammal är du?