Har du förtroende för regeringen?
Haha, Kapten Tummanipulatör försöker förklara sig.
Haha, Kapten Tummanipulatör försöker förklara sig.
Kapten Tummanipulatör aka FDFMGA:
Han smyger in på nya Familjeliv strax innan midnatt för att ge den ANONYMA tummen upp på ett (1) av meningsmotståndarens inlägg. Och UTAN att meddela en levande själ om vad han har gjort eller VARFÖR han har gjort det, tänker han sedan tyst för sig själv...
...att nu är poängen levererad!
Vill mena att en helt ohållbar efterkonstruktion lika gärna kan vara dramatisk. Varför inte? - kan man undra.
*placerar ett par brinnande tunnor i bakgrunden och vrider upp den intensiva synthmusiken*
Vi är där tids nog, har inte bråttom. Det är även för tragikomiskt att den som gastar om självständighet, Instagram-projekt, fjortisaspekter med mera...
...själv visar sig vara en tummanipulatör.
Även förklaringarna är fantastiska. Som om det inte är uppenbart att det vilar ett underdog-komplex bakom det här... för det finns knappast någon annan mening med att ANONYMT tumma upp/gilla ett inlägget UTAN att tala om det eller VARFÖR, för en enda levande själ.
Det är inte riktigt så att jag får veta att en specifik människa har varit snäll och ANONYMT tummat upp/gillat mitt inlägg - INNAN den specifika människan har berättat det, haha...
...kronologi och logik är inte alla superhjältars kryptonit, men för vissa är det uppenbarligen så.
Kapten Tummanipulatör - med rätten att alltid slå uppåt och kämpa i motström, the true underdog of Familjeliv.
Haha...
Ja, visst får man intrycket av den svalaste likgiltighet!
Det är nog dags att låta Kapten Tummanipulatör älta det här ifred känner jag.
Eller nej, tittade precis via standardsidan för ett tydligare format än mobilversionen.
Det är mitt inlägg som han har gett tummen upp/gillat vilket även stämmer med numret på inlägget.
Alltså......... folk.
Haha...
När någons fixering vid mig är total.
Lite tunt med förtroendemätningar i juli - mn enligt Skop så växer förtroendet för regeringen medan SD är största parti inom det högerpopulistiska potentiella regeringsunderlaget.
Adaktussoneffekten är glädjande nog märkbar för KD - som tappar rejält.
skop.se/main/wp-content/uploads/2019/07/SKOPs-Valjarbarometer-19-juli-2019.pdf
Ja, förmodligen - men KD anser ju själva att Adaktussons abortmotsånd har haft störst betydelse.
Det är lustigt att ett parti som länge var själva symbolen för värdekonservatism tappar i opininen på att förknippas med två värdekonservativa centralfrågor, abortmotstånd och familjen som alltings centralpunkt.
Men de kommer nog igen - omställningen från värdekonservatism till högerpopulsim inom KD är ju knappast avslutad än.