Har du förtroende för regeringen?
Antar att det även är bra för såssarna att ha några målvakter att skylla ifrån sig på ibland.
Och stödpartierna kan väl sammanfattas med en slogan: Liberaler för folkkontroll.
Antar att det även är bra för såssarna att ha några målvakter att skylla ifrån sig på ibland.
Hur menar du då?
Se inlägg #12451 precis ovanför.
Det hade varit bättre att de hållit kvar vid sitt gamla namn, det nuvarande är falsk marknadsföring på hög nivå.
Varför är det fel att ett litet parti ingår i regeringen?
Vilken gräns är Ok för att ingå i regeringen? 10% - 15% - 25%
Hur menar du?
Ok. så det var inte storleken på partiets stöd utan det politiska innehållet - förstår jag dig rätt?
Nu får du förklara hur du gör kopplingen till att jag skriver "man kan säga mycket om SD" till att jag försvarar SD?
Svara!
Jag sätter fokus på att ditt samarbetsparti sitter i ett hus som är betalt med blodspengar från en diktatur och det får du till att jag försvarar SD?
Är det för varmt i rummet du befinner dig i?
Idag har jag fått reda på att om jag kritiserar vänsterpartiet så stödjer jag SD.
Fantastiskt.
Du glömde tre kräksmiley som är ett minimum när SD nämns, för att inte bli automatiskt brunsmetad:
Så, nu är ordningen återställd.Jag var i Sverige så sent som för 3 veckor sedan, en händelse då är värt ett eget inlägg som kanske kommer så småningom.
Mjo, det är ju bara att läsa några inlägg i den här tråden så ser man snabbt vissa personers fixeringar.
Det ska bli kul, Min frus favoritband ju, Sabaton. Hon har sett varenda spelning de gjort Hemma i Israel, så nu är det dags att se dem på "hemmaplan" (+ en massa andra band) och se lite mer av Sverige också
Det där är bara käbbel. Kan du inte komma på nåt personangrepp som biter?