Har du förtroende för regeringen?
Vad du har fått för dig är betydelsen av det jag skriver är fullständigt irrelevant. Antingen förhåller du dig till mina korrigeringar eller så gör du som andrahandssorteringens debattörer här och helt enkelt fortsätter att förställa det som jag har skrivit.
Inte heller du verkar komma vidare långt genom att diskutera hederligt/utan fulspel. Vad kan det här bero på måntro? Varför är ni så många som känner att ni måste spela fult på ett eller annat vis för att kunna ta grepp på mig? Några teorier?
Jag undrar helt enkelt vad du menade fick lov att göras 'just nu' som jag får intrycket av att du skriver då du orerar över sommarledigheter..
Vari ligger det fula i att syna det du påstår är så viktigt för regering och riksdag att ledigheten måste avbrytas.. eller vad menade du med kommentaren om ledighet istället för att göra något konkret egentligen?
Vad skulle den personal som har beredskap gjort, när skulle de ha kallat in ministrar och övrig personal? Vad skulle den personalen göra - som ger konkreta resultat?
Du menar ju någonting med raderna du skriver - och jag tycker inte det är fult att fråga.